تاریخ انتشار: 1397/04/04 22:08
کد خبر: 141842

گزارش زنده؛ اسپانیا 1- مراکش 1

ملی پوشان اسپانیا برای قطعی کردن صعودشان به مصاف مراکش حذف شده رفته‌اند.
 گزارش زنده؛ اسپانیا 1- مراکش 1

تیم ملی اسپانیا بعد از تساوی پُر گل 3 بر 3 مقابل پرتغال در نخستین بازی جام جهانی و پیروزی یک بر صفر برابر ایران، حالا شانس زیادی برای بالا رفتن از گروه B پیدا کرده و به دنبال پیروزی پُر گل در مسابقه امشب با مراکش است تا به‌عنوان صدرنشین به جمع 16 تیم نهایی صعود کند، اما بدون تردید یک چشم طرفداران فوتبال ایران به این مسابقه خواهد بود و آنها امیدوار هستند مراکش که در دو دیدار گذشته‌اش عملکرد خوبی داشت، امشب بتواند شگفتی‌ساز شود و اسپانیا را شکست دهد تا شرایط صعود کمی برای تیم ایران فراهم‌تر شود.

 

جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه B

دوشنبه: 97/04/04 ؛ ساعت 22:30

استادیوم: کالینینگراد/ تماشاگر:

داور: روشن ایرماتوف(ازبکستان)؛ کمک‌ها: عبدوخامیدولو رسولف، یاخنگیر سعیدف و محمد محمد عبدالله(امارات)/ کمک داور ویدئویی: فلیکس زوایر(آلمان).

 

 

تیم ملی اسپانیا

 

داوید دخیا، جرارد پیکه، سرخیو راموس، دنی کارواخال، یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، تیاگو، داوید سیلوا، آندرس اینیستا، ایسکو و دیگو کاستا.

سرمربی: فرناندو هیه‌رو

 

 

تیم ملی مراکش

 

منیر مهند المحمدی، مانوئل داکوستا، رومان غانم سایس، نبیل ضرار، اشرف حکیمی، کریم الاحمدی، مبارک بوصوفا، نورالدین امرابط، حکیم زیش، یونس بلهندا و خالد بوطیب.

سرمربی: هروه رنار

 

شرح گل

 

اسپانیا صفر - مراکش یک (دقیقه 14: خالد بوطیب): بوطیب پشت راموس و پیکه صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با دخیا قرار گرفت که با ضربه بغل پای چپ توپ را از بین پاهای دروازه‌بان اسپانیا عبور داد تا در عین ناباوری مراکش از اسپانیا پیش بیافتد.

 

اسپانیا یک - مراکش یک (دقیقه 19: ایسکو): تیکی تاکای چشم‌نواز اسپانیا جواب داد و پاس کاستا به اینیستا را این بازیکن بعد از یک جای گذاشتن مدافع مراکش از زاویه بسته به ایسکو رساند تا او با شوت تک‌ضرب گلزنی کند و نتیجه برابر شود.

 

لحظات حساس

 

دقیقه 4: پاس بیرون پای خطرناک ایسکو از سمت چپ زمین در اختیار مهند المحمدی قرار گرفت.

 

در حاشیه

 

* اسپانیا با یک تغییر نسبت به بازی با ایران در بازی امشب مقابل مراکش قرار گرفته که تیاگو به ترکیب این تیم بازگشته و جانشین لوکاس واسکز شده است.

* مهدی بن عطیه، کاپیتان با تجربه تیم ملی مراکش به شکل عجیبی که دلیل آن مشخص نیست در ترکیب حضور نداد و رومان غانم سایس به جای او بازی می‌کند.

* خطای نوارلدین امرابط روی ایسکو موجب درگیری او با راموس شد که میانجی‌گری بازیکنان دو تیم و داور به این قائله که در دقیقه 7 رخ داده بود، خاتمه داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwzzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست فیفا باعث تغییر مکان تمرین تیم ملی مراکش شد