//
کدخبر: ۱۰۴۷۰۷ //

واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به بازی امشب ایران و پرتغال

حمید درخشان در خصوص دیدار امشب ایران مقابل پرتغال اظهار داشت: به عقیده من بازی برابر پرتغال برای ما به مراتب سخت‌تر از بازی مقابل اسپانیاست.

 واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به بازی امشب ایران و پرتغال
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان در خصوص دیدار امشب ایران مقابل پرتغال اظهار داشت: به عقیده من بازی برابر پرتغال برای ما به مراتب سخت‌تر از بازی مقابل اسپانیاست. با توجه به شرایطی که داریم مساوی دردی از ما دوا نخواهد کرد و نیاز به برد داریم برای همین دیگر نمی‌توانیم به بازی بسته و دفاعی روی بیاوریم.

وی افزود: از طرفی بی‌مهابا حمله کردن هم ممکن است باعث ایجاد غافلگیری شود و باید کاملاً با برنامه عمل کنیم و برای هر شرایطی برنامه داشته باشیم و پلن B آماده داشته باشیم که سراغش برویم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: تصور اشتباهی که در مورد پرتغال وجود دارد این است که این تیم به رونالدو ختم می‌شود و با مهار این بازیکن کار حریف تمام است. این یک تصور اشتباه است و پرتغال یک تیم کامل است و رونالدو هم اگر گل زده به کمک آنه این کار را انجام داده و خودش توانایی معجزه ندارد.

درخشان در مورد ترکیب مناسب تیم ملی در این دیدار عنوان کرد: ترکیب بازی با اسپانیا مناسب بود و نیازی به تغییرات نفری در این دیدار نداریم و باید در تفکر و شیوه بازی تغییر ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد تیم ملی در دیدارهای گذشته گفت: هنوز زود است در مورد عملکرد تیم ملی صحبت کنیم و در پایان بازی امشب بهتر می‌شود در این مورد قضاوت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان