//
کدخبر: ۱۰۴۷۰۰ //
خوشحالم که به ایران بازگشته‌ام؛

پیش بینی شفر برای بازی امشب ایران/آلمان به جام برگشته است

شفر در اولین تمرین فصل جدید تیم فوتبال استقلال تهران از حضور دوباره‌اش به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

پیش بینی شفر برای بازی امشب ایران/آلمان به جام برگشته است
به گزارش فرتاک نیوز،

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از اولین تمرین این تیم برای فصل جدید، در جمع خبرنگاران گفت: باید اول از همه بگویم که خیلی خوشحال هستم که به ایران بازگشته‌ام و می‌توانم دوباره با تیمم کار کنم. شما دیدید که همه بازیکنان در حال‌ حاضر در تمرین حضور ندارند، چرا که برخی از آن ها در بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه حضور دارند. همچنین ما بازیکنان مصدومی داریم. دوست دارم درباره پادوانی هم صحبت کنم. شنیده‌ام که شرایط درمان پادوانی دارد بهتر و بهتر می‌شود. از این بابت خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که او دوباره بتواند به جمع ما برگردد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در بازی ‌امروزش برابر پرتغال بهترین آرزوها را دارم. یادتان باشد قبل از جام جهانی گفته بودم که اگر بتوانید مراکش را ببرید، درهای موفقیت به روی شما باز می‌شود. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حال‌ حاضر سه امتیاز دارد. فکر می‌کنم بتوانیم امروز پرتغال را ببرید. تاکتیک تیم‌ ‌ملی ایران خیلی خوب بود. در چنین تورنمنت‌هایی کار دفاعی خوب می‌تواند برنده را مشخص کند و کار تهاجمی می‌تواند برنده بازی را مشخص کند. اگر تیم‌ ‌ملی ایران مقابل اسپانیا اندکی شانس و اعتماد به نفس بیش‌تری داشت می‌توانست نتیجه‌ بهتری بگیرد. تیم‌ ‌ملی ایران برابر اسپانیا سه، چهار موقعیت خوب داشت. امیدوارم بازی امشب مقابل پرتغال را ببرید، این برای فوتبال ایران خوب است. بابت بازیکنانم خیلی خوشحال هستم از جمله امید ابراهیمی و مجید حسینی خیلی خوب مقابل اسپانیا بازی کردند. البته چشمی هم می‌دانیم که مصدوم شده است. هم‌چنین دروازه‌بان پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت. فکر کنم در این بازی پنج، شش بازیکن که در لیگ ایران بازی می‌کردند به میدان رفته بودند، می‌توانست پژمان منتظری هم بازی برسد.

سرمربی استقلال در خصوص تیام گفت: شاید پس فردا به ایران بیاید. امیدوارم باشگاه راه حل خوبی با او پیدا کند. وقت زیادی نداریم و ما به این بازیکن برای لیگ قهرمانان و فصل جدید نیاز داریم.

شفر درباره عملکرد باشگاه در نقل و انتقلات عنوان کرد: من درباره بازیکنان جدید بارها با باشگاه صحبت کرده‌ام. تمرکزی که ما در فصل نقل‌ و انتقالات داشتیم، برای جذب بازیکنان جوانی بود برای آینده باشگاه. باشگاه پنج، شش بازیکن جوان برای آینده و آکادمی جذب کرد. بازیکنان جدید باید برای جایگاه خود در باشگاه بجنگند و تلاش کنند. باید ببینیم بعد از جام جهانی روسیه برای بازیکنان ملی‌پوشانمان مثل ابراهیمی و حسینی چه اتفاقی خواهد افتاد. کسی نمی داند چه اتفاقی رخ خواهد داد. قرارداد وریا و ابراهیمی به اتمام رسیده است و مجید حسینی می‌تواند با پول کم از باشگاه جدا شود. البته من شرایط در قرارداد را متوجه نمی‌شوم. سطح این بازیکنان شاید الان در حد یک میلیون دلار باشد. بازیکنان جدید باید تلاش کنند. امید نورافکن، مجید حسینی زمانی که به باشگاه آمدند می گفتند شاید فقط شانس بازی داشته باشند. پس از ۹ ماه دیدیم که مجید حسینی یکی از بهترین مدافعان آسیا است و امید نورافکن هم به اروپا رفت. امیدوارم که بازیکنان جوان جدید بدانند که این کار شدنی است و تلاش خود را کنند تا همین مسیر را بروند. جوانان دوست دارند به استقلال بیایند تا این مسیر را طی کنند. البته وضعیت قرارداد جباروف ، ابراهیمی و غفوری هم مهم است و باید ببینیم وضعیت فرشید اسماعیلی و مجید حسینی هم چه می‌شود. امیدوارم آن ها بمانند و باشگاه با آن ها تفاهم کند. ما بازی‌های سختی داریم و کار سختی در آسیا در  انتظار ما است. از طرف دیگر لیگ ایران هم از سال قبل سخت‌تر شده است و خیلی از باشگاه ‌ها مثل سپاهان و چند باشگاه دیگر بازیکنان خوبی دارند و تضمینی نیست که بگوییم مثل سال قبل خوب بازی می‌کنیم چون تیم های قوی وجود دارد. می دانیم که السد، ژاوی را در اختیار دارد و بازیکنان گران قیمتی هم در اختیار دارد.

وی در خصوص احتمال حضور الحاجی گرو در استقلال گفت:  6 ماه قبل برای بازیکنان خارجی سخت بود که به ایران بیایند چون به آن ها گفته می‌شد در ایران شرایط خوب نیست و برخی مدیر برنامه‌ها با آن ها تماس می‌گرفتند که به ایران یا استقلال نروید اما الان گرو می‌خواهد بیاید. چرا؟ چون ما کاری کردیم که خیلی خوب بود و او هم این مساله را می‌داند. او می‌داند که می‌تواند مثل تیام در استقلال موفق باشد. اما امیدوارم باشگاه راه حلی پیدا کند تا به راه حل خوبی با تیام برسیم و بعد ببینیم چه می‌شود.

وی در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان استقلال و اینکه آیا قرار است آنها از باشگاه جدا شوند؟ گفت: من لیست را به باشگاه داده ام. بعد از موفقیت بزرگی که در لیگ و لیگ قهرمانان داشتیم و وقتی شما به آمار نگاه کنید استقفلال در 9 ماه گذشته آمار بالایی در رنکینگ جهانی داشته است. آقای توفیقی لیست را دارد و امیدوارم باشگاه برای بازیکنانی که می خواهند جدا شوند راه حال پیدا کند. زمانی که ما کارمان با تیم تمام شد می توانم بگویم کدام بازیکنان مازاد هستند.

سرمربی استقلال درباره اینکه امسال از ابتدای فصل در تیم بوده و اینکه آیا می تواند تیم را قهرمان کندیا خیر؟ تاکید کرد: قبل از جام جهانی خیلی ها در مورد ایران صحبت کردند و من به شما در مورد گروه ایران چه گفتم؟ من گفتم می توانیم به مرحله بعدی برویم ولی باید بازی اول را ببریم.نمی توانم به بازیکنم بگویم ما شانسی نداریم چون بازیکن از خودش می پرسد من اینجا چه کار می کنم؟ ولی این زمانی ممکن است که همه با هم کار کنیم و همه در یک مسیر کار کنیم و همه باید بر ای موفقیت باشگاه تلاش کند و من نمی پذیرم حتی یک نفر تلاش نکند. ما بهترین هواداران را  داریم ولی من نمی خواهم بعدا بگویم این شخص کمک نکرد یا کم کاری کرد.

شفر درباره بازی تیم ملی آلمان در جام جهانی هم گفت: سخت است اما آلمان در دقیقه 95 توانست نتیجه بازی را عوض کند و به مکزیک هم باخت. اولین بار بود دیدم آلمان برابر تاکتیک یک تیم مغلوب شد و نمی دانست باید چه کار کند. من برابر مکزیک بازی کرده ام و می دانم تیمی است که قدرت و شور و اشتیاق دارد و آلمان نمی دانست برابر این تیم باید چه کار کند. تونی کروس هم بعد از این بازی گفت که راه حلی پیدا نکردیم و الان فکر می کنم آلمان به جام برگشته است. خیلی از بازیکنان آلمان 4 سال قبل برابر آرژانتین بازی کردند و فکر می کنم لازم است خون جدید به تیم تزریق شود. شاید بازیکنی در زمین بود که با بینی اش مشکل داشت. بعضی وقت ها باید بازیکنان بزرگ مثل اوزیل با بازیکنان جوان تر تعویض بشوند. مطمئنم لو یک راه حال خوب پیدا می کند و یک تیم خوب برابر کره به زمین بفرست. گری لینکر حرف خوبی است، فوتبال 90 دقیقه است و آلمان در پایان بازی را می برد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان