//
کدخبر: ۱۰۳۷۹۳ //

آغاز تلاش های بارسلونا برای جذب قاتل ژرمن ها

بارسا پس از ناکامی در جذب گریزمان حالا به دنبال جذب بهترین جایگزین برای این ستاره فرانسوی است.

 آغاز تلاش های بارسلونا برای جذب قاتل ژرمن ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 از ماه ها پیش مدیران بارسا اطمینان داشتند که گریزمان را به خدمت خواهند گرفت اما در نهایت او تصمیم به ماندن در اتلتیکو گرفت. حال مسئولان باشگاه کاتالانی به دنبال جذب یک مهاجم دیگر هستند و طبق ادعای دیلی میل، چاکی لوزانو، ستاره مکزیک در جام جهانی، مد نظر بارسلونا قرار گرفته است.

لوزانو که برای پی اس وی آیندهوون بازی می کند، زننده تک گل برتری مکزیک برابر آلمان بود. پدر لوزانو ضمن تایید این خبر گفت که هنوز چیزی جدی نشده ولی تماس هایی با مسئولان بارسا داشته است و پس از جام جهانی، صحبت ها ادامه خواهد یافت.

مشکل اما اینجاست که با جذب لوزانو، تعداد بازیکنان خارج از محدوده اروپای بارسلونا بیش از حد مجاز خواهد شد. فعلا یری مینا،  پائولینیو و کوتینیو چنین شرایطی دارند و هرچند به نظر می رسد که یری مینا بارسا را ترک خواهد کرد اما طبق ادعای رسانه های کاتالونیا، بارسلونا قصد دارد آرتور را از گرمیو در همین تابستان به خدمت بگیرد و بر خلاف  قول و قرارهای قبلی با گرمیو، این بازیکن را زودتر از زمان تعیین شده که ژانویه 2019 بود جذب کند.

در این بین تنها راه جذب لوزانو این است که کوتینیو بتواند هر چه زودتر ملیت پرتغالی بگیرد تا جا برای ستاره مکزیکی باز شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان