//
کدخبر: ۱۰۳۲۶ //

بهترین سرمربی دنیا از نگاه گواردیولا

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی که بسیاری او را بهترین مربی حال حاضر دنیای فوتبال می‌دانند، خود گزینه‌ای دیگری را به عنوان بهترین فرد در این حرفه می‌شناسد.

بهترین سرمربی دنیا از نگاه گواردیولا

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (دوشنبه) تیمش برابر موناکو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از سرمربی که در پایان فصل قرار است هدایت تیم لیل فرانسه را برعهده بگیرد به عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرد.

گواردیولا درباره مارچلو بیلسا گفت: من شدیداً مارچلو بیلسا را تحسین می‌کنم چون او باعث ارتقای چشمگیر سطح عملکرد بازیکنانش می‌شود. هیچ بازیکنی را نمی‌شناسم که با بیلسا کار کرده باشد و از او تعریف نکرده باشد. هر وقت که با بیلسا صحبت کردم او با توصیه‌هایش به من کمک‌های فراوانی کرد. به نظر من مارچلو بیلسا بهترین سرمربی دنیاست. من می‌خواهم فصل آینده او را در لیل ببینم. بازیکنان او فوق‌العاده بازی خواهند کرد.

1395120218021598210062854

گواردیولا درباره موناکو هم اظهار داشت: برای پی بردن به سطح فوتبال فرانسه نیاز به ثبت نتیجه‌ای مانند پیروزی 4 بر صفر پاری‌سن‌ژرمن برابر بارسلونا نبود. ارزیابی که من از موناکو دارم هم در همین راستا است. به عنوان یک تماشاگر، من از تماشای بازی‌های این تیم لذت می‌برم. این تیم از نظر فیزیکی بسیار قوی است. بال‌های این تیم بسیار پرتلاش و با هوش هستند. موناکو تیم قدرتمندی است.

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و موناکو سه‌شنبه شب از ساعت 23:15 به قوت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم می‌روند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان