//
کدخبر: ۱۰۳۰۰۶ //

عصبانیت دوباره رونالدو؛ این بار گریزمان!

کریستیانو رونالدو همچنان از شرایط مالی خود در باشگاه رئال مادرید ناراضی و عصبانی است.

 عصبانیت دوباره رونالدو؛ این بار گریزمان!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ستاره پرتغالی که جام جهانی را فوق العاده آغاز کرده و در اولین دیدار موفق شد برابر لاروخا هت تریک کند، همچنان از شرایط حقوق خود در باشگاه ناراضی بوده و در انتظار افزایش دستمزدش است.

رونالدو بعد از فینال لیگ قهرمانان به وضوح ناراحتی خود را نشان داد و از بدقولی فلورنتینو پرز پرده برداشت اما به نظر می رسد این ابراز ناراحتی عمومی نیز تاثیری نداشته و پیشنهاد افزایش حقوقش راضی کننده نبوده است.

اما حالا و با توجه به اینکه آنتوان گریزمان تصمیم گرفت در اتلتیکومادرید مامندنی شود، رونالدو یک پله دیگر هم در بین ستاره ها با کسب بالاترین دستمزد پایین تر آمده و چهارم خواهد شد. لیونل مسی با دریافت سالانه 70 میلیون یورو در صدر بوده و نیمار با دریافت 50 میلیون یورو در رتبه بعدی قرار دارد و ستاره پرتغالی با 44 میلیون یورو سوم بود اما به نظر می رسد قرارداد جدید گریزمان باعث سقوط او به رتبه چهارم شود.

اما در زمینه بند آزادسازی، رونالدو با اختلاف و بند یک میلیارد یورویی در قراردادش اول بوده و بعد از مسی با 700 میلیون یورو و گریزمان با 200 میلیون در میان این ستاره ها در رتبه سوم قرار دارند اما در قرارداد نیمار هیچ رقمی به عنوان بند آزادسازی ذکر نشده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان