//
کدخبر: ۱۰۲۹ //

برانکو و هنر بازی گرفتن از ستاره ها

ترافیک ستاره ها در پرسپولیس هم برای خودش حکایتی شده است و در این راستا هنر برانکو بازی گرفتن از ستاره هایی می باشد که نشستن آنها بر روی نیمکت ممکن است دردسرساز باشد.

برانکو و هنر بازی گرفتن از ستاره ها

به گزارش فرتاک نیوز،  به همین دلیل انتقاداتی به مسلمان، به عنوان بازیساز اصلی می‌شد؛ و به برانکو، که آلترناتیوی روی نیمکت برای ستارگانش ندارد و تحت هر شرایطی بعضی بازیکنان فیکس هستند.

 

حالا پرسپولیس سروش رفیعی، شاه‌ماهی نقل و انتقالات را به خدمت گرفته است؛ تا هم خط هافبک این تیم بعد از رفتن عالیشاه و نورالهی تقویت شود؛ و هم ترافیک ستاره در خط میانی قرمزها باعث شود بازیکنان این تیم برای فیکس شدن انگیزه و انرژی بیشتری داشته باشند.

 

در حال حاضر محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان نفرات اصلی هجومی خط هافبک پرسپولیس هستند. درحالی که با سیستمی که پرسپولیس برانکو بازی می‌کند، این تیم در هر بازی سه هافبک هجومی درون زمین دارد. به این لیست شاید وحید امیری و رامین رضاییان هم اضافه شوند. گویا برانکو همچنان اصرار به استفاده از ربیع‌خواه در سمت چپ خط دفاع دارد و با این وضعیت، رضاییان آماده اگر جزو یازده نفر اصلی باشد، در سمت راست و به عنوان هافبک قرار می‌گیرد. وحید امیری هم که در حال حاضر در کنار مهدی طارمی در خط حمله حضور دارد، با بازگشت علیپور به دوران اوج یا اعتماد برانکو به پریموف اوکراینی، باید یک خط عقب‌تر بیاید. این یعنی پرسپولیس برانکو شاید گاهی برای انتخاب سه هافبک هجومی، شش ستاره داشته باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان