//
کدخبر: ۱۰۲۴۳۰ //
سرعت مکزیک ما را غافلگیر کرد

یواخیم لو: به این شکست فکر کنیم باز هم می‌بازیم

سرمربی تیم ملی آلمان پس از اولین دیدار این تیم و شکست برابر مکزیک در نشست مطبوعاتی خود به اظهارنظر پرداخت.

یواخیم لو: به این شکست فکر کنیم باز هم می‌بازیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 یواخیم لو در جلسه مربوط به نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیم های مکزیک و آلمان و شکست دو بر یک گفت: شکست و پیروزی در فوتبال وجود دارد اما قبول شکست بسیار سخت است. ما نمی خواستیم نتیجه این بازی را به حریف واگذار کنیم اما این نتیچه ای است که باید آن را بپذیریم. این باخت مانعی است که باید از آن عبور کنیم و در دو بازی پیش رو بهتر بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی آلمان درباره شرایط این تیم در بازی با مکزیک گفت: ما موفق نشدیم بازی خود را ارائه دهیم. در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم و نتوانستیم بر حریف خود تسلط پیدا کنیم و همین باعث شد تا ضدحمله های بسیاری به حریف خود بدهیم و این موضوع ما را آسیب پذیر نشان داد چرا که در جلو بردن توپ مشکل داشتیم اما در نیمه دوم توانستیم بیشتر بازیکنان حریف را پرس کنیم و به همین دلیل مکزیک نیز عقب نشست. ما در این بازی چند به سمت دروازه داشتیم اما توپ هایمان گل نشد. در برخی از لحظه ها می توانستیم ضربه های مان را سریعتر بزنیم که این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: ما باید از فردا این شکست را فراموش کنیم چرا که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. البته این بازی می تواند دیداری سرنوشت ساز در این گروه باشد و به همین دلیل باید سه امتیاز آن را به دست می آوردیم.

یواخیم لو درباره اینکه آیا انتظار داشت تیم ملی مکزیک بازی اینچنین خوبی در مقابل آنها ارائه دهد گفت: آنها ما را غافلگیر کردند. البته ما انتظار بازی باکیفیت اینچنینی از آنها داشتیم چرا که بازی های دو سه سال اخیر آنها را دیده و مورد بررسی قرار داده بودیم. آنها ثبات زیادی دارند و خیلی سریع هم توانستند توپ را از ما بگیرند و وارد فاز هجومی شوند. در هر حال باید این بازی را فراموش کنیم چرا که اگر به آن فکر کنیم ممکن است باز هم شکست بخوریم.

او ادامه داد: ما به اندازه ای که باید روی پرس از جلوی زمین خوب عمل نکردیم هر چند در نیمه دوم فشار زیادی آوردیم و توانستیم بازیکنان تیم مکزیک را به عقب برانیم. در جام جهانی باید انتظار بازی های اینچنینی داشته باشیم و در کل می توان گفت ما زیاد آماده نبودیم.

سرمربی آلمان ها درباره برنامه این تیم دربازی مکزیک گفت: ما کاری به حریف نداشتیم و برنامه های خود را به اجرا در می آوردیم اما در مقابله با تیم های اینچنینی باید بر اساس برنامه های حریف کار خود را به انجام برسانید. ما کمی عصبی به نظر می رسیدیم و باید بیشتر بر بازی مسلط می شدیم.

لو درباره اینکه آیا نفوذهای بش از حد کیمیچ مقدمات گلزنی مکزیکی ها را فراهم نکره است گفت: بله البته آن منطقه ای بود که مکزیک توانست از همان جا به ما ضربه بزند اما مهم این بود که ما در آن منطقه می بایست دو بازیکن قرار می دادیم تا بتوانیم مانع حرکت بازیکنان مکزیک شویم هرچند بازیکنان حریف بسیار سرعتی بودند و به همین دلیل مهار آنها سخت بود. در حال حاضر نمی خواهم دنبال این باشم تا به خودمان دلداری بدهم. ما باید کار خود را به انجام برسانیم فارغ از اینکه بازی بعدی با چه تیمی است حتما به پیروزی برسیم.

او درباره توپ های زیادی که آلمان ها در میانه میدان از دست دادند گفت: طبیعی بود چون ما نمی توانستیم خط دفاع آنها را باز کنیم و بازیکنان آنها نیز به بازیکنان میانی ما فشار می آوردند و این باعث از دست دادن توپ می شد برای اینکه فضای زیادی برای عبور دادن توپ نداشتیم. آنها کار را برای ما خیلی سخت کرده بودند.

سرمربی آلمان درباره اینکه چرا این تیم سال گذشته بازیکنان جوان بسیاری را به میدان آورد اما این روزها در جام جهانی باز هم از بازیکنان اصلی خود استفاده می کند گفت: تیم ما همین الان هم تیم جوانی است و میانگین سنی ما زیاد بالا نیست اما درست است و باید گفت اختلاف اصلی ما با آن تیم حضور بازیکنانی است که تجربه بیشتری دارند. البته باید بدانیم که علت اصلی شکست ما در این بازی این موضوع نبود. حریف ما در این بازی در تمامی لحظات بازی خوبی به نمایش گذاشت.

یواخیم لو درباره اولین شکست آلمان مقابل مکزیک در این بازی گفت: بهرحال همیشه اولینی وجود دارد که به ثبت می رسد. ما تیم بسیار خوبی داریم و باید به آینده فکر کنیم. بهرحال مرحله گروهی سه بازی است و ما باید به دو بازی پیش روی خود فکر کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان