تاریخ انتشار: 1397/03/26 16:35
کد خبر: 143609

قلعه‌نویی: دو بازیکن بازیساز برای سپاهان جذب خواهم کرد

امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان به همراه مسعود تابش مدیرعامل امروز (شنبه) در نشست خبری این باشگاه که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، شرکت کرد.
قلعه‌نویی: دو بازیکن بازیساز برای سپاهان جذب خواهم کرد

 قلعه‌نویی در ابتدای این نشست برد تیم ملی ایران مقابل مراکش را تبریک گفت و درباره جذب بازیکن جدید بیان کرد: حداقل ۸۰ فیلم برای جذب بازیکن جدید می‌بینیم. وقتی کی‌روش استنلی به ایران آمد همه انتقاد کردند. معتقدم او امسال بهتر خواهد شد چون پارسال با روح و روانش بازی کردند و در ابتدای حضورش آرامش نداشت.

او افزود:‌ همیشه حقیقت را گفته‌ام و اصولم را رعایت می‌کنم. ما آمده‌ایم زندگی کنیم که قیمت بگیریم نه به هر قیمی زندگی کنیم. تا این لحظه که در خدمت سپاهان هستم تمام خواسته‌های ما بر اساس افکار تاکتیکی ما برآورده شده‌اند. پارسال به برخی خریدهای ما انتقاد کردند اما آخر فصل معذرت خواهی کردند. ما روی کمک اصولی شما حساب کردیم. آمده‌اند علیه ما تبلیغ کرده‌اند که رقم‌های آن‌چنانی به بازیکن جدید داده‌ایم. دو بازیکن دیگر باید جذب کنیم که اولویت ما هافبک بازی‌ساز است. نامه‌نگاری‌ها شده و تا قبل از اردوی ترکیه به ما اضافه خواهد شد. امسال را سال خوبی می‌بینم. چه بازیکنان قدیمی را نگه داریم چه نگه نداریم، سال خوبی خواهد بود.

سرمربی سپاهان همچنین درباره توقع بالای هواداران از او عنوان کرد: هرجا رفتم قول ندادم اما آینده سپاهان آینده درخشانی است. باید طوری جلو برویم که هم توقعات برآورده شود و هم به اهدافمان برسیم اما قولی نمی‌دهم. این سپاهان خیلی بهتر خواهد شد و با این مجموعه‌ای که دارد،‌ موفق خواهد بود. آقای تابش نعمتی برای این باشگاه است. هواداران خوبی هم داریم و خواهشم این است که صبوری کنند. آینده خوبی برای سپاهان می‌بینم اما فوتبال است و نمی‌توان پیش بینی کرد. با بازیکنانی که گرفته‌ایم و هوادارانی که داریم امیدوار شده‌ام. 

او همچنین درباره استفاده از بازیکنان جوان در تیمش گفت: تیم نباید با حضور بازیکنان جوان ضرر کند. ۱۴ بازیکن از تیم جوانان آمده اما رده تیم چهاردهم هستند. راهکارهایی دیگری هستند مثلا بازیکنی را شناسایی می‌کنیم و به تیم دیگری می‌فرستیم تا بازی کرده و آب‌دیده شود. شاید امسال بازیکنی باشد که زمان بازی به او نرسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggzw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاش شد؛ استراتژی جدید قلعه نویی در نقل و انتقالات