//
کدخبر: ۱۰۱۳۷۱ //

تمجید یورو اسپورت از ۲ستاره ایران

 تمجید یورو اسپورت از 2ستاره ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

یورو ‌اسپورت در گزارشی به دفاع مستحکم تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنان با استعدادش اشاره کرد.

در این گزارش آمده: «تیم‌ ‌ملی ایران برای پنجمین ‌بار باید در جام جهانی حاضر باشد و این بار اصلاً کار آسانی ندارد، چرا که باید برابر تیم‌هایی همچون ‌اسپانیا قهرمان پیشین جهان، پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ و مراکش بازی کند.

حضور کارلوس کی‌روش خیلی به موفقیت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک کرده. او با تجربه بالا و مثال‌زدنی خود ترکیبی قابل احترام و همچنین دفاع آهنینی از ایران ایجاد کرده است. در تیم‌ ‌ملی ایران نمی‌توان براحتی از نام دو بازیکن گذشت. سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی که درعین جوانی عملکرد خوبی ارائه دادند و درخشش آزمون برابر تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید بخوبی سطح توانایی او را نشان می‌دهد. همچنین عزت‌اللهی که در تیم‌های رده پایه اتلتیکومادرید بازی کرده است، جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در دوره‌های گذشته جام جهانی نتوانست جواز حضور به دور دوم را به دست بیاورد، ولی اکنون با دفاع آهنین و بازیکنان با استعداد همچون سردار آزمون و علیرضا جهانبخش می‌توان امیدوار بود که ایران در پنجمین حضور خود در جام جهانی به دور بعد بتواند راه یابد. آنها برای رسیدن به این هدف باید مراکش را در مرحله نخست شکست دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان