//
کدخبر: ۱۰۱۱۸۱ //

خبر خوش برای ژرمن ها

مسوت اوزیل، ستاره تیم ملی آلمان به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.

 خبر خوش برای ژرمن ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 اوزیل در دیدار دوستانه تیمش مقابل اتریش برای آماده سازی جام جهانی دچار مصدومیت شده بود. هافبک آلمانی در تمریناتی که امروز در کمپ تمرینی آلمان برگزار شد، به همراه دیگر هم تیمی‌هایش حضور یافت و بدون مشکل تمرین کرد تا از نگرانی ها از بابت آمادگی او برای جام جهانی کاسته شود.

در روز دوم ژوئن، تیم ملی آلمان به مصاف اتریش رفت که با نتیجه 2-1 مقابل این تیم شکست خورد. تک گل آلمان در آن دیدار را مسوت اوزیل به ثمر رساند و در دقیقه 42 بازی، پس از برخوردی که با بازیکن حریف داشت، از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد ولی تا نیمه دوم بازی کرد. او در نهایت، در دقیقه 76 دیگر کشش بازی کردن نداشت و تعویض شد. او دیدار دوستانه مقابل عربستان سعودی که با پیروزی 2-1 آلمان همراه بود را نیز از دست داد و تا به امروز به صورت انفرادی تمرین می‌کرد.

با بازگشت او به تمرینات گروهی آلمان، نگرانی در مورد حضور ستاره آرسنال در جام جهانی کمرنگ شده و انتظار می‌رود او مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار اول آلمان مقابل مکزیک نداشته باشد.

اوزیل در جام جهانی 2010 اولین تجربه حضورش در این رقابت ها را به دست آورد و سپس در جام جهانی 2014، موفق شد به همراه آلمان قهرمان جام شود. او در 90 بازی ملی، 23 گل به ثمر رسانده و 40 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده است. آلمان در جام جهانی امسال با مکزیک، سوئد و کره جنوبی هم گروه شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان