//
کدخبر: ۱۰۱۱۱۹ //

ازدلایل بدهکاری تیام به کویتی‌ها تا حذف مدیر برنامه‌اش

با اتفاقات جدیدی که در روابط استقلال و تیام افتاده است، حالا آبی‌ها با خوشبینی بیشتری نسبت به آینده همکاری شان با ماشین گلزنی شان فکر می‌کنند.

ازدلایل بدهکاری تیام به کویتی‌ها تا حذف مدیر برنامه‌اش
به گزارش فرتاک نیوز،

 مامه تیام به استقلال چراغ سبز نشان داده و حالا مدیران این باشگاه خوشبینانه تر از گذشته به حفظ این بازیکن مهم برای فصل آینده فکر می‌کنند. این بازیکن چندی پیش تا یک قدمی عقد قرارداد با یک باشگاه کویتی رفت اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا تیام از از کویت راهی کشور خودش یعنی سنگال شود. در حالی که کمتر از چند روز به آغاز تمرینات آبی پوشان برای فصل جدید مانده خبر می‌رسد تیام برای تعیین تکلیف نهایی به تهران آمده و احتمال این که فصل آینده هم آبی پوش بماند زیاد است.

فردی که مدتی خود را مدیربرنامه‌های تیام معرفی می‌کرد، با گذشت زمان اعلام کرد فقط دوست بازیکن پیشین آبی ها می‌باشد نه مدیر برنامه‌هایش و حالا هم که تیام اعلام کرد نه دوستی با این فرد دارد و نه رابطه کاری. مهاجم آبی‌ها حتی پا را از این هم فراتر گذاشت و  اعلام کرد برای ادامه مذاکرات به تهران آمده و بدون واسطه و به صورت شخصی با مدیران استقلال مذاکره می‌کند.

2269532

فرد مزبور که تحت عنوان مدیر برنامه‌های تیام در ترکیه با افتخاری و توفیقی مذاکره کرد، قبل از آن پای باشگاه کویتی را به پرونده تیام باز و الکویت را تبدیل به یک مشتری جدی برای مهاجم آبی‌ها کرده بود. وی با علم به این که تیام تنها در صورت پرداخت دویست هزار دلار به باشگاه استقلال می‌تواند قراردادش را فسخ نماید، هم تیام و هم باشگاه الکویت را قانع می کند که با تنها ۳۰ هزار دلار می تواند رضایت باشگاه استقلال را جلب کند.

2269531

وی از تیام وکالت شفاهی می‌گیرد که با استقلال و الکویت همزمان مذاکره کند و با رضایت تیام مبلغ مورد نظر که همان ۳۰ هزار دلار بود را از باشگاه کویتی می گیرد. تیام به کویت می رود و در قبال این ۳۰ هزار دلار گذرنامه‌اش را در اختیار باشگاه الکویت قرار می‌دهد و همان زمان فرد به ظاهر مدیر برنامه‌های تیام به ترکیه رفته تا به اسم مذاکره رضایت مدیران استقلال را با ۳۰ هزار دلار جلب نماید که البته این اتفاق هرگز نیفتاد.

وقتی تیام و مدیر برنامه‌هایش از جلب رضایت استقلالی‌ها نا امید می‌شوند بازیکن استقلال قصد بازگشت به کشورش را می‌کند و از آنجایی که گذرنامه‌اش در گروی باشگاه کویتی است خروج از آن کشورش برایش میسر نمی‌شود. تیام به همین دلیل نتوانست به ترکیه برود در مذاکره با مدیران استقلال شخصا حضور داشته باشد. سرانجام با پیگیری باشگاه استقلال و ایجاد مساعدت های لازم بدهی تیام به باشگاه کویتی پرداخت شده تا این باشگاه گذرنامه تیام را به او تحویل بدهد.

بعد از آن بود که رابطه تیام با فردی که خود را در مقطعی مدیر برنامه و در مقطعی دوست او معرفی می کرد شکرآب شد. تیام از وی خواست تا پولی که بابت او و به حساب او از باشگاه کویتی دریافت کرده را پس بدهد که این اتفاق نیفتاد تا این که تیام با انتشار پیامی در فضای مجازی به این فرد طعنه می زند و می گوید با پول های او چه می کند.

این پیام فرد مزبور را به تکاپو انداخته و تماس هایی برقرار می شود و وی از تیام می خواهد پیامش را از فضای مجازی پاک کند و تیام مشروط به این که وی تا ۲۴ ساعت آینده بدهی او را پرداخت کند به صورت موقت  این پیام را پاک می کند که ظاهرا این فرد مزبور مبلغ مورد نظر را به حساب مامه تیام باز گردادنده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان