//
کدخبر: ۱۰۰۹۷۴ //

بازیکن کهنه کارقرمزپوشان خداحافظی کرد؛ پایان ۱۱ سال حضور کیانی در تراکتورسازی

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی با انتشار پستی از خروج قطعی خود از باشگاه تراکتورسازی خبر داد.

 بازیکن کهنه کارقرمزپوشان خداحافظی کرد؛ پایان 11 سال حضور کیانی در تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 طی روزهای اخیر یکی از اخبار داغ باشگاه تراکتورسازی درگیری لفظی میان مهدی کیانی و محمدرضا زنوزی مالک تازه این باشگاه است.

اختلاف نظر به وجود آمده به حدی غیرطبیعی بود که حدس زدن اینکه بازیکن کهنه کار تراکتورسازی دیگر در این تیم باقی نخواهد ماند، چندان دشوار نبود و حالا مهدی کیانی از جدایی قطعی خود می گوید.

کاپیتان فصل گذشته تراکتورسازی با انتشار متنی احساسی خطاب به هواداران تراکتورسازی نوشته :«یازده سال همراهی هواداران بی نظیر تراکتور که فکر می کنم هیچ لحظه ای را پیدا نمی کنم که لذت نبرده باشم. هوادارانی که به خیلی ها یاد دادند حمایت فقط در روزهای پیروزی معنی پیدا نمی کند و دوری از آنها کار آسانی نیست.

در این یازده سال هیچوقت به خودم اجازه ندادم دل هواداران را بشکنم با اینکه پیشنهادهایی از سرخابی های تهران داشتم و می دانستم هیچکس در تبریز دوست ندارد کاپیتان تیمش را در تیم های پایتخت ببیند و هیچ زمان پول بیشتر باعث نشد از تراکتور دل بکنم که همه مدیران قبلی میتوانند شهادت دهند.

امسال اما شرایط فرق کرد. کسانی انگار در باشگاه تراکتور دوست نداشتند این پیمان که در سخت ترین روزها مثل محرومیت از نقل و انتقالات ادامه پیدا کرده بود پایدار بماند.

اگرچه من از حسن نیت مالک تازه باشگاه تراکتور مطمئنم و می دانم حمایت مادی و معنوی شان از تراکتور بزرگ صادقانه است‌ .

برای حفظ حرمت ها و دلبستگی عاشقانه ام به تراکتور تصمیم گرفتم مدتی از تیم محبوبم فاصله بگیرم و در باشگاهی توپ بزنم که کمترین تنش را در این سال ها با هواداران فهیم تراکتور داشته است.

بعضی موقعها با نبودنت بیشتر میتوانی کمک کنی و امروز ان زمان است. تراکتوری های عزیز ، پرشورها خدانگهدار تان. باز هم روزی می رسد که در کنار هم برای تراکتور فریاد بکشیم.

دوستتان دارم هواول اخریار.»

کیانی در قسمتی از دلنوشته خود به این موضوع اشاره کرده که به تیمی خواهد رفت که طی سال های اخیر کمترین تنش را با هواداران تراکتورسازی داشته و با این وصف می توان یکی از تیم های اصفهانی را مقصل آتی کاپیتان فصل گذشته تراکتورسازی دانست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۹۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان