//
کدخبر: ۱۰۰۶۲۷ //

پرتغال نباید به رونالدو متکی باشد

پرتغال از روز جمعه و بازی برابر اسپانیا کار خود در جام جهانی را آغاز خواهد کرد.

پرتغال نباید به رونالدو متکی باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرتغالی ها روز شنبه وارد روسیه شدند و در کمپی در اطراف مسکو اردو زده اند. واضح است که در همین دو روز، تمام توجهات در اردوی پرتغال به کریستیانو رونالدو معطوف شده و بسیاری معتقدند که درخشش این بازیکن، نقش مهمی در مسیر پرتغال در جام جهانی ایفا خواهد کرد.

فرناندس، هافبک 32 ساله پرتغالی لوکوموتیو مسکو که سابقه بازی برای بنفیکا، والنسیا، اورتون و بشیکتاش را دارد و 14 بازی ملی هم انجام داده، به ایتارتاس گفت:« پرتغال نباید فقط به رونالدو متکی باشد. پرتغال همواره به بازی تیمی جذابش مشهور است و اینگونه بود که توانستیم قهرمان اروپا شویم. باید به جای اتکا به خلاقیت های فردی، روی بازی تیمی متمرکز شویم چون جام جهانی یک تورنمنت سخت و دشوار است. من به شخصه به این تیم امیدوار و خوشبین هستم.»

فرناندس ادامه داد:« پرتغال بازیکنان باکیفیتی دارد و میدانم که همه آنها به اهمیت پیراهن ملی واقف هستند. پوشیدن این پیراهن، یک افتخار است و مطمئنم که تمام توان شان را در زمین خواهند گذاشت.»

حمایت مردم روسیه:« از 2014 در لیگ روسیه بازی می کنم و باید بگویم که از شرایطم در این کشور کاملا راضی هستم. امیدوارم مردم روسیه یا حداقل هواداران لوکوموتیو، به خاطر من هم که شده از پرتغال حمایت کنند.»

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان