//
کدخبر: ۱۰۰۴۲۴ //

ادعای بازیکن سابق تیم ملی استرالیا در مورد ارزانی

هافبک سابق تیم ملی استرالیا و سرمربی سنترال کوئست مارینرز معتقد است دنیل ارزانی می‌تواند در جام جهانی از ابتدا بازی کند.

 ادعای بازیکن سابق تیم ملی استرالیا در مورد ارزانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 دنیل ارزانی با وجود اینکه فقط ۱۹ سال سن دارد و چهارمین بازیکن جوان حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود، اما عملکردی در تیم ملبورن سیتی و دو دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی استرالیا برابر چک و مجارستان داشته که نگاه بسیاری از کارشناسان فوتبالی را به خود جلب کرده است.

ارزانی شب گذشته در جریان پیروزی ۲ بر یک استرالیا مقابل تیم ملی مجارستان موفق شد گل اول تیم‌اش را روی شوت پشت محوطه جریمه به ثمر برساند و در حضور ۱۸ دقیقه‌ای خود در زمین موثر ظاهر شود.

سایت TEN Sport در مطلبی به تمجید از عملکرد دنیل ارزانی برابر مجارستان پرداخته و گفت‌وگویی با پائول میشل اوکون، بازیکن سابق تیم ملی استرالیا و سرمربی فصل گذشته سنترال کوئست مارینرز داشته که او نیز نمایش ارزانی را مورد تحسین قرار داده و عنوان کرده: «من به اندازه کافی بازی‌های او را دیده‌ام و می‌دانم توانایی‌های زیادی دارد و به نظرم هر فردی که بازی دنیل را ببینید، متوجه این موضوع خواهد شد.»

این ملی پوش سابق استرالیایی در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: «ارزانی در تمام طول فصل عملکرد خوبی داشت که ما آن را دیدیم؛ حالا هم اگر از ابتدای مسابقه در خط حمله استرالیا در نخستین بازی جام جهانی برابر فرانسه قرار گرفت، نباید تعجیب کنیم.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان