//
کدخبر: ۱۰۰۲۰۴ //

دبیر فدراسیون به چه حقی دست به نامحرم می‌زند!

نماینده وزن منهای ۴۸ کیلوگرم تیم ملی جودوی بانوان گفت: تا زمانی که چنین برخورد‌هایی می‌شود و چنین افرادی در فدراسیون وجود دارند دیگر لباس جودو بر تنم نمی‌کنم.

 دبیر فدراسیون به چه حقی دست به نامحرم می‌زند!
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعاتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فاطمه رشیدی نماینده منهای ۴۸ کیلوگرم تیم ملی جودو صبح امروز (شنبه) برای دیدار با رئیس فدراسیون راهی دفتر ریاست فدراسیون شده، اما ظاهرا وی پس از چند ساعت انتظار در فدراسیون موفق به دیدار با درخشان نشده است. با این وجود رشیدی باز هم ساعاتی را در فدراسیون منتظر می‌ماند تا سرانجام زمانی که درب اتاق رئیس فدراسیون باز می‌شود، وی از پشت درب ریاست از درخشان درخواست می‌کند تا وقت ملاقاتی به وی داده شود، اما امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون همان لحظه با رفتاری بسیار زننده با رشیدی برخورد فیزیکی می‌کند و از کارمندان فدراسیون درخواست می‌کند او را از فدراسیون بیرون کنند.

فاطمه رشیدی ، در پاسخ به این سؤال که امروز در فدراسیون جودو چه اتفاقی رخ داده است، گفت: از ابتدای ماجرا موضوع را تعریف می‌کنم تا همه کامل در جریان اتفاق امروز قراربگیرند. اسفند‌ماه سال گذشته مسابقات جایزه بزرگ جودو در قم برگزار شد. بنده مدال طلای این مسابقات را کسب کردم، اما تمامی اوزانی که در مسابقات مدال گرفته بودند به اردو‌ها دعوت شدند به غیر از من، همه نفرات به رقابت‌های کاپ آزاد، کمپ تمرینی ازبکستان، مسابقات آسیایی لبنان اعزام شدند، اما تنها فردی که به مسابقات اعزام نمی‌شود من هستم. شب گذشته از خرم‌آباد به تهران آمدم و ۹ صبح راهی فدراسیون شدم تا در مورد این موضوع با رئیس فدراسیون صحبت کنم. ساعت‌های زیادی را منتظر بودم تا با رئیس فدراسیون دیداری داشته باشم و دلیل اینکه بسه مسابقات اعزام نمی‌شوم را از رئیس فدراسیون سوال کنم.

وی در ادامه صحبت‌هایش خود عنوان کرد:، اما رئیس فدراسیون حاضر به گفتگو با من نشد. آن‌ها از این می‌ترسند که من واقعیت را در رسانه‌ها بازگو کنم و به همین دلیل به هیچ عنوان حاضر به گفتگو با من نیستند. بنده ساعت‌ها منتظر دیدار با رئیس فدراسیون بودم، اما هیچ خبری نشد و من همچنان منتظر بودم، وقتی برای یک لحظه در اتاق رئیس فدراسیون باز شد به درخشان گفتم آقای درخشان تو را به خدا اجازه دهید دقایقی را با شما صحبت کنم. در همین کش و قوس بودیم که یک باره امیرحسین سیاحی دبیر کل فدراسیون جودو دست انداخت روی شانه‌های من و من را" هل" داد. حتی زمانی که به او گفتم این چه رفتاری است، او دوباره به من دست درازی کرد که واقعا برایم عجیب است. رفتار او به قدری زشت بود که نمی‌توانم رفتار سیاحی را توضیح بدهم.

رشیدی در پاسخ به این سؤال که آیا کسی در فدراسیون شاهد این ماجرا بود یا خیر، گفت: بله ۲۰ نفر در فدراسیون دیدند که چه اتفاقی افتاد و همه شاهدان مانده بودند که چرا او چنین رفتاری می‌کند. من به سیاحی گفتم شما مگر محرم من هستید که به من دست می‌زنید، اما اصلا گوشش بدهکار نبود و چند بار این حرکت زشت را با من انجام داد. من به او گفتم این کار در شأن او نیست. سیاحی به کارمندان فدراسیون اعلام کرد که به حراست بگویید او را از فدراسیون بیرون کند و من هم اعلام کردم منتظر ماموران حراست می‌مانم تا ببینم که شما به چه حقی دست به یک نامحرم می‌زنید و این چه رفتاری است که با نماینده تیم ملی جودو دارید.

وی در ادامه صحبت‌هایش، خاطرنشان کرد: من برای این ورزش متاسفم، نمی‌دانم وزیر ورزش و جوانان کجاست که چنین برخورد‌های زننده‌ای با من و امثال من می‌شود. وزیر و معاونان سلطانی فر چرا پاسخگو نیستند. من با حجاب اسلامی در کشور‌های اسلامی مبارزه کردم تا حجابم رعایت شود، اما دبیر فدراسیون با چه حقی دست به یک نامحرم می‌زند. بنده در کشور‌های اسلامی موهایم را به کلاهم دوختم تا موهایم دیده نشود و با حجاب اسلامی مبارزه کنم، اما این آقا با برخورد زننده به من دست می‌زند و برخورد فیزیکی می‌کند. چه کسی چنین اجازه و جراتی را داده است؟ می‌خواهند من را تهدید کنند و گفته‌اند اگر صحبت کنم اجازه فعالیت در جودو را به من نخواهند داد، اما تا زمانی که چنین برخورد‌هایی می‌شود و چنین افرادی در فدراسیون وجود دارند دیگر لباس جودو بر تنم نمی‌کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان