//
کدخبر: ۱۰۰۱۸۰ //

گربه آرمیتاژ و پیش بینی جام جهانی روسیه

بعد از اختاپوس معروفی که در جام جهانی نتایج بازی ها را پیش بینی می کرد حالا در آستانه جام جهانی روسیه آشیل گربه ناشنوای روسی نتایج بازی ها را پیش بینی خواهد کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

این گربه که در موزه هرمیتاژ سن پترزبورگ نگهداری می شود برای انتخاب برنده بازی ها شیوه جالبی دارد. دو ظرف غذا مقابل او می گذارند و پرچم تیم ها کنار آن قرار می گیرد و آشیل با انتخاب مورد علاقه اش به سمت پرچم تیم برنده می رود. آشیل در جام کنفدراسیون ها از 4 دیداری که پیش بینی کرده، تنها یک اشتباه داشته است. این پیش بینی طبق برنامه روز 13 ژوئن راس ساعت 2 صبح به وقت محلی، یک روز پیش از آغاز بازی افتتاحیه و در جریان کنفرانس مطبوعاتی که به منظور گشایش مرکز مطبوعاتی شهر سن پترزبورگ برگزار می شود؛ انجام خواهد شد.

01308261

01308262

علاوه بر این تمام هفت دیداری که مطابق برنامه در شهر سن پترزبورگ برگزار می شود در موزه آرمیتاژ پیش بینی می کند. با این حساب، بازی تیم های مراکش و ایران ، روسیه و مصر، برزیل و کاستاریکا و آرژانتین و نیجریه و همچنین دو دیدار مرحله پلی آف و تک بازی رده بندی نیز که در این شهر برگزار می شود، توسط آشیل پیش بینی خواهد شد.

خانم آنا کندراتیوا، دامپزشک مخصوص این گربه ناشنوا می گوید: آَیل در حال آماده شدن برای جام جهانی 2018روسیه است. مردم سعی دارند بیش از حد نیاز به او غذا بدهند و در یک دوره، بیشتر شبیه توپ فوتبال تا گربه پیش بینی کننده فوتبال. به خاطر همین یک رژیم بسیار منظم را برای این گربه ناشنوا در نظر گرفتیم و برنامه تمرین موثری را برایش در نزدیکی موزه شروع کردیم.

یک کوآلا به نام اوبی اوبی در لایبزیک آلمان و یک فیل به نام نلی از جمله حیوانات معروفی هستند که در پیش بینی مسابقات جام جهانی روسیه معروف شده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان