//
کدخبر: ۱۰۰۱۳۱ //

آخرین صحبتهای سرمربی تیم ملی/ نسل تازه مدافعان وسط همراه ما هستند

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی با حضور خبرنگاران ایرانی و خارجی به سوالات پرتعداد آنها پاسخ داد.

آخرین صحبتهای سرمربی تیم ملی/ نسل تازه مدافعان وسط همراه ما هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که صدای هواداران در کمپ لوکوموتیو روی صدای کارلوس کی روش سایه می انداخت او ابتدا به سوالی درباره مسابقه دیروز مقابل لیتوانی پاسخ داد و گفت:  بازی آخر ما یک بازی استثنایی بود و من آن را به عنوان هدیه از طرف خدا در نظرمی گیرم. ما این شانس را داشتیم که در یک بازی آماده سازی مقابل تیم خوبی مثل لیتوانی قرار بگیرم، تنها فرصتی که بتوانیم قبل از جام جهانی دریک بازی دوستانه خودمان را محک بزنیم.

خبرنگار از کی روش درباره برخی از انتقادها در روزهای پایانی دوران آماده سازی تیم ملی سوال کرد که کی روش چنین پاسخ داد: همیشه به انتقادهایی که همراه با احترام است روی خوشی نشان می دهیم چون فوتبال مسابقه ای است که هرگز نمی توانید خود را به دور از نظرات دیگران قرار بدهید. اما وقتی بعضی از این انتقادها مکرر می شود و در بردارنده منافع آدم های خاصی است و باشگاه های خاص از جاهای مشخص شده بیرون می آید، برای ما قابل قبول نیست. این چیزی است که در ایران اتفاق می افتد والبته علیه تیم و بعضی ازبازیکنان است. من هرگز به این انتقادها توجه نمی کنم.

او سپس حرف خود را اینطور ادامه داد که: ما با 4 مدافع وسط به روسیه آمده ایم وقتی مرتضی پورعلی گنجی برای دفاع وسط انتخاب کردم انتقادهایی را از جانبه ایران متوجه خودم دیدم و حالا هم که سیدمجید حسینی را به عنوان بازیکن جوان در اختیار داریم اوضاع به همین ترتیب است. ما همچنین روزبه چشمی را داریم که متعلق به نسل جوان است و به نظرم 4 مدافع وسط در روسیه برای ما کافی است.

کی روش سپس به تمجید از مدافع مورد اعتقاد استقلال در تیم ملی پرداخت و او را مدرن ترین دفاع ایران در 10 سال گذشته نامید و گفت: بعد از 37 سال کار درفوتبال این نظرمن است؛ منی که چیز زیادی درباره فوتبال نمی دانم و درباشگاه های بزرگ کار نکردم اما می توانم بگویم دفاع وسط یا هافبک دفاعی خوبی در کیفیت روزبه چشمی در10 سال گذشته در ایران وجود نداشته است.

 

ادامه دارد ....

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان