//
کدخبر: ۱۰۰۱۲ //

فیسبوک سلاح آشتی کنان برانکو و کی روش

سرمربی پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که از کی روش حمایت تمام قد خواهد کرد.

 فیسبوک سلاح آشتی کنان برانکو و کی روش

 دو مرد موفق فوتبال ایران کارلوس کی روش و برانکو به خاطر انجام برخی مصاحبه ها روابطشان تیره و تار شد و حتی در چند مورد برانکو به صورت علنی با برنامه های سرمربی تیم ملی مخالفت کرد تا آتش  این اختلافات از قبل بیشتر شود.

کی روش هم برای نشان دادن قدرت خود تمام بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را از اردو دیپورت کرد تا نشان دهد زورش از برانکو بیشتر است.

کی‌روش که در جنگ با برانکو، از کلمات تندی علیه سرمربی پرسپولیس استفاده کرد در حال حاضر همان اسلحه را برای بهبود اوضاع در اختیار دارد و یک یادداشت کوتاه در صفحه فیسبوک می‌تواند همه چیز را به حالت عادی برگرداند و شرایط نیروهای متخاصم فوتبال ایران را به حالت اتحاد برگرداند. این انتظاری است که فدراسیون فوتبال و البته وزیر ورزش نیز از سرمربی تیم‌ملی دارند.

تیم‌ملی فوتبال ایران در تاریخ سوم و هشتم فروردین دو بازی سرنوشت‌ساز  مقابل قطر و چین برگزار خواهد کرد و صلاح فوتبال ایران در استفاده از همه نیروهاست و حتی اگر ملی‌پوشان پرسپولیس قابل جایگزینی با بازیکنان دیگری در لیگ پراستعداد فوتبال ایران باشند، رنجاندن هواداران پرسپولیس با قهر یک طرفه از سوی سرمربی تیم‌ملی به هیچ وجه به صلاح نیست.

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان