//
کدخبر: ۳۸۳۱۷۸ //
امام جمعه اهل سنت قشم:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در جلب رضایت مردم جزیره موفق بوده‌است

امام جمعه اهل سنت قشم از عملکرد دکتر فتح‌ اللهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ابراز رضایت نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در جلب رضایت مردم جزیره موفق بوده‌است
به گزارش فرتاک نیوز،

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم، عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت ایران و عضو هیات فتوای جنوب کشور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرمانده انتظامی قشم و جمعی نیروهای انتظامی شهرستان قشم برگزار شد، اظهار کرد: از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طرف مردم تشکر می‌کنم زیرا بعد از سه دهه از حاکمیت منطقه آزاد در این منطقه مدیری پیدا شد که درد مردم را درک کرد و دغدغه‌های مردم را شنید.

وی افزود: آقای فتح‌اللهی با یک عزم جدی و با دلسوزی تمام شروع به کارهایی کرد که رضایت مردم را جلب کند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی در ادامه گفت: توجه به زیرساخت‌ها، احداث جاده، واگذاری زمین‌های مجانی برای احداث مسکن جوانان در سرتاسر جزیره نمونه‌هایی از اقداماتی است که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در این مدت انجام داده‌است و دغدغه مسکن بسیاری از مردم را برطرف نموده‌است.

وی با اشاره به اعطای زمین رایگان برای مسکن جوانان در جزیره قشم افزود: طرحی که دولت نتوانسته بود در کشور اجرا کند به همت سازمان منطقه آزاد در شهرستان قشم اجرایی شد و رضایتمندی مردم را جلب کرد.

شیخ عبدالرحیم خطیبی

امام جمعه اهل سنت قشم در ادامه تصریح کرد: امید و امیدواری در جامعه افزایش پیدا کرده‌است و دلیل این موضوع این است که در مدت کوتاهی که مدیدعامل سازمان این سمت را به دست آورده‌است اقدامات قابل توجهی در جهت جلب رضایت مردم انجام داده‌است.

وی ادامه داد: با این حال به نظر می‌رسد رضایتمندی مردم به مذاق عده‌ای خوش نیامده‌است و یا حداقل رضایتمندی مردم اهمیتی برای آن‌ها ندارد اما آنچه که می‌تواند ضامن امنیت باشد امید و امیدواری و رضایتمندی مردم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان