//
کدخبر: ۵۸۲۲۹ //
جهانبخش شکری در دیدار با سردبیر و کارکنان فرتاک نیوز؛

مدیر عامل جهان فولاد : خوشحالم که کرمانشاهیان صاحب یک رسانه در ابعاد ملی شده اند / با تمام وجود حمایت میکنم

مدیر عامل شرکت جهان فولاد در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور پیدا کرد.

مدیر عامل جهان فولاد : خوشحالم که کرمانشاهیان صاحب یک رسانه در ابعاد ملی شده اند / با تمام وجود حمایت میکنم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس جهانبخش شکری مدیر عامل شرکت جهان فولاد با حضور در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه فرتاک نیوز حضور پیدا نمود و با سردبیر این پایگاه خبری و دیگر عوامل آن به گفتگو پرداخت.

 

وی در این دیدار صمیمانه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کرمانشاهیان که موفق به راه اندازی یک رسانه در گستره ملی شده اند، گفت : خوشحالم که هم اکنون شاهد حضور موفق فرتاک نیوز به سردبیری دوست خوبم جناب آقای دارستانی در این نمایشگاه با شکوه هستم و از اینکه می بینم این چنین با قدرت و آبرومندانه در رقابت با دیگر رسانه های ملی حضوری چشم گیر دارید بسیار خوشحالم.

 

جهانبخش شکری

 

مدیر شرکت جهان فولاد در ادامه افزود یکی از مهم ترین دلالیل عدم توسعه استان کرمانشاه نبود رسانه در مرکز کشور بوده است به طوری که هیچ گاه در عرصه ملی و در مواقع خاص نتوانسته ایم پیگیر مطالبات بحق استان کرمانشاه به دلیل نبود تریبون باشیم که امیدوارم از این پس با حضور پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز و حمایت های مردم و مسئولین استان کرمانشاه این امر محقق گردد.

 

جهانبخش شکری در پایان سخنان خود برای تمامی دست اندرکاران این رسانه آرزوی موفقیت و اعلام نمود با تمام وجود از این مجموعه حمایت خواهم نمود و مطمئن هستم دیگر کرمانشاهیان عزیز نیز در این راستا کوتاهی نخواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان