//
کدخبر: ۵۸۰۶۰ //
در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، فرتاک نیوز برگزار نمود

پاسداشت نیم قرن تلاش در عرصه ورزش و رسانه؛ تجلیل از استاد منوچهر زندی

پاسداشت نیم قرن تلاش در عرصه ورزش و رسانه؛ تجلیل از استاد منوچهر زندی

مراسم بزرگداشت منوچهر زندی پیشکسوت عرصه ورزشی نویسان کشور با حضور همکاران و علاقه‌مندان او در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور به همت پایگاه خبری فرتاک نیوز و فرتاک ورزشی برگزار شد. در این مراسم افرادی چون جهانگیر کوثری، اردشیر لارودی، حجت‌اله  جیرودی، محمود عبدالهی، نادر دارستانی، غلامحسین زمان‌آبادی و تعدادی از ورزشکاران و ورزشی نویسان حضور داشتند. در پایان این مراسم از منوچهر زندی به پاس یک عمرفعالیت تقدیر شد.

 

منوچهر زندی

 

 نادر دارستانی  سردبیر فرتاک نیوز دراین نشست گفت: سالها آرزو داشتیم با کسانی که پیشکسوت رسانه و ورزش هستند نشست داشته باشیم.

 

دارستانی افزود: ما در رسانه‌های فرتاک نیوز و فرتاک ورزشی تلاش داریم علاوه بر رسالت اطلاع‌ رسانی بخشی از فرصت خود را به فعالیت‌های فرهنگی بپردازیم. سال گذشته درتجلیل دکتر ذوالفقارنسب برنامه ای اجرا کردیم امسال نیز افتخار بزرگداشت استاد منوچهر زندی پیشکسوت رسانه و ورزش را داریم.

 

photo_۲۰۱۷-۱۰-۳۰_۰۰-۳۵-۲۹

 

سردبیر پایگاه خبری فرتاک نیوز افزود: او سالهاست در این عرصه فعالیت دارد و مورد احترام همه پیشکسوت‌هاست به همین دلیل در این جمع صاحبنظرانی در این حوزه و این جمع حضور دارند.

 

حجت اله جیرودی عضو کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان ایران  در این نشست گفت: اگر امروز با آرامش در کنار هم نشستیم مدیون مجاهدت‌های شهدا بوده و هستیم.

 

او افزود: دیروز آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور در هنگام افتتاح بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات جمله‌ای را گفتند که باعث تأسف است ایشان گفتند ما نباید از رسانه ها بترسیم. پرسش من این است رسانه ها چه ویژگی دارند که مردم و حاکمیت باید و نباید از آن ها بترسند. مطبوعاتی که من سراغ درم و پنج دهه در آن قلم زده ام، مطبوعاتی که منوچهر زندی را تحویل این جامعه داده نه جای ترس داشت و نه جای نگرانی.

 

جیرودی در ادامه گفت: این مطبوعات برای اعتلای این کشور و نظام از جان دل تلاش کرده اند و همیشه از وجودشان مایه می گذارند چرا باید از این مطبوعات ترسید؟ مطبوعات امروز در شرایطی است که فعالان آن مهاجرت می کنند و مجبورند در رسانه های دشمن قلم بزنند شرایط به گونه ای است که اهالی رسانه به گوشه خانه ها پناه ببرند آیا ما چنین مطبوعاتی می خواستیم؟

 

جیرودی افزود: درباره مطبوعات یک نکته باید بگوییم ما در حوزه اقتصاد و حوزه های دیگر رفوزه شده ایم اما در حوزه ورزش نمره قبولی گرفته ایم به ویژه همکاران عزیز من در حوزه رسانه و ورزش که در انجمن ورزشی نویسان و عکاسان فعالیت می کنند نمره خوبی گرفته اند. یکی از این اشخاص استاد منوچهر زندی است  و من از کسانی که موجب برگزاری این نشست هستند تشکر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان