//
کدخبر: ۹۰۹۴۵ //

ترافیک سنگین در "هراز"/بارش باران در محورهای دو استان

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در ۱۴ اردیبهشت ماه را تشریح کرد.

ترافیک سنگین در "هراز"/بارش باران در محورهای دو استان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز ۱۴ اردیبهشت ماه، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی و شمال کرمان هستیم.

وی افزود: در عین حال وضعیت ترافیک در شمال به جنوب محور هراز در محدوده پارک جنگلی آمل سنگین و در محدوده تونل تکاور نیمه سنگین گزارش شده است. در شمال به جنوب محور کرج _ چالوس نیز در محدوده‌های دزدبن، پل زنگوله و سیاه‌بیشه شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

رحمانی از مسدود بودن هفت محور در کشور خبر داد و گفت: محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز مسدود هستند. همچنین محور دره شهر - پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است. محور شوش - فتح المبین در استان خوزستان نیز به علت طغیان رودخانه و تخریب پل با محدودیت مواجه شده و تردد وسایل نقلیه سنگین در آن ممنوع است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی از سمت کمربندی آذرشهر به پل غله‌زار به علت سیلابی شدن رودخانه پایه‌های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است. در استان ایلام محور ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم هم به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام – ایوان تونل رنو اعلام شده است. در استان اردبیل محور خلخال - اسالم محدوده کیلومتر ۷ الی ۱۸.۵ نیز به علت عملیات راهسازی از تاریخ ۹۷/۰۱/۳۱ تا ۹۷/۰۴/۳۱ مسدود شده و مسیر جایگزین از محور خلخال - پونل خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان