//
کدخبر: ۹۰۲۷۲ //

نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از معلمان

در حاشیه آئین سپاس معلم که در آستانه روز معلم برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با جمعی از معلمان با آنها به گفت و گو پرداخت.

نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از معلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

 در آستانه فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، آئین سپاس معلم در دبیرستان شهدای هفتم تیر منطقه 6 تهران برگزار و در حاشیه این مراسم، سیدمحمدبطحایی با جمعی از معلمان دیدار و گفت و گو کرد.

براساس این گزارش؛ در ابتدای این گفت و گوی صمیمی، سید محمد بطحایی با اهدای شاخه گل به معلمان روز معلم را به آنها تبریک گفت و در ادامه تعدادی از معلمان مسائل و مشکلات را مطرح و پیشنهاداتی را نیز ارائه کردند.

وزیر آموزش و پرورش ضمن استماع سخنان معلمان، اظهار کرد: به نمایندگی از یک میلیون و 700 هزار معلم شاغل و بازنشسته و با افتخار دراین جمع حاضر شدم و به همه معلمان خسته نباشید و خداقوّت عرض می کنم.

وی ادامه داد: چه بسیار معلمانی که از مسیرهای صعب العبور طی طریق می کنند و برخی نیز  هفته ها و ماه ها دور از خانواده و با تحمل مشکلات عدیده، چراغ تعلیم و تربیت را هم چنان روشن نگه می دارند،اینجانب در این ایام خجسته، صمیمانه از همه آنانی که با عشق و مشقّت کارمی کنند، صمیمانه تشکر می کنم.

بطحایی دشواری کار معلمان را بیش از سایر کارکنان دولت دانست و افزود: یک معلم حتی اگر بخواهد کم کاری داشته باشد، نمی تواند،  زیرا شرایط مدرسه به گونه ای است که باید دائماً فعال باشد.

دراین نشست صمیمی، برخی به معلمان مسائلی را مطرح کردند که می توان به موضوعات زیر اشاره کرد:کمبود دبیرتخصصی، ضرورت تغییر برخی آئین نامه ها، عدم هم خوانی زمان تدریس با محتوای کتاب های درسی، پیشنهاد افزایش خدمات رفاهی صندوق ذخیره فرهنگیان، پیشنهاد تدوین آئین نامه برای جذب مشارکت های مردمی در مدارس دولتی، کمبود مربی بهداشت در مدارس.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان