//
کدخبر: ۸۸۶۴۵ //
براساس اعلام پلیس راهور اعلام کرد

اجرای محدودیت تردد در ۶ جاده کشور

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هم اکنون 6 جاده در استان های کشور با محدودیت تردد همراه است بر این اساس رانندگان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

اجرای محدودیت تردد در 6 جاده کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

در استان گیلان محور قدیم - رشت - قزوین مسیر جنوب به شمال پل امامزاده هاشم کیلومتر 310 تا 394 از سوم تا 10 اردیبهشت ماه روزهای شنبه از ساعت 12 تا19 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 19 روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و مسیر جایگزین از میدان امامزاده هاشم به سمت عوارضی آزادراه تا اولین بازشو به سمت رشت انجام می شود.

در محور کرج - چالوس کیلومتر 0 تا 70 از اول اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه از ساعت 8 تا 17 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12 روزهای چهارشنبه هرهفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

در غرب استان تهران، آزادراه تهران - قم کیلومتر 37 تا 58 از اول اردیبهشت ماه تا 20شهریور ماه از ساعت 9 تا 17 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته به جر ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

در استان قزوین، آزاد راه قزوین - رشت (پل یوز باشیجای - خلخال دشت) کیلومتر 48 از سوم اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه روزهای شنبه از ساعت 12 تا 19 روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 19 روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات تعمیر و مرمت پل (خلخال دشت) تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

در استان قزوین، آزادراه قزوین - زنجان کیلومتر 60 تا 77 از سوم اردیبهشت ماه تا 15 تیرماه از ساعت 8 تا 18 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات لکه گیری و درز گیری تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

بر اساس این گزارش، محورهای اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز، استان ایلام محور دره شهر - پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود بوده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

استان خوزستان محور شوش - فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهراست.

استان ایلام محور ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام - ایوان تونل رنو است.

در استان خراسان شمالی محورهای بجنورد - اسفراین و بجنورد - آشخانه مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین ( از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.irآخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان