//
کدخبر: ۸۸۰۴۱ //
سخنگوی سازمان ثبت‌احوال خبر داد

ارائه خدمات ثبت‌احوال در نمایشگاه کتاب/بازگشت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال با اشاره به تفاهم‌نامه‌ ثبت احوال و بانک شهر برای ارائه خدمات بن کارت‌های نمایشگاه کتاب در کارت‌های ملی هوشمند از عودت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند از هفته گذشته خبر داد.

ارائه خدمات ثبت‌احوال در نمایشگاه کتاب/بازگشت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیف‌الله ابوترابی بااشاره به تفاهم‌نامه‌ای که فی ما بین سازمان ثبت‌احوال کشور و بانک شهر برای تعریف بن‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب بر روی کارت‌های ملی هوشمند منعقد شد، اظهار کرد: قرار است اقدامات نرم افزاری آن توسط بانک شهر صورت گیرد و صرفا از خدمات کارت ملی هوشمند سازمان ثبت‌احوال استفاده شود.

وی همچنین به استقرار ایستگاه‌های سیار صدور کارت ملی هوشمند در نمایشگاه کتاب نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ممکن است برخی مراجعه کنندگان به نمایشگاه‌ کتاب کارت ملی هوشمند نداشته باشند و بخواهند از این فرصت استفاده کنند،بناست ایستگاه‌های سیار صدور کارت ملی هوشمند در نمایشگاه کتاب مستقر شوند و سازمان ثبت‌احوال نیز آمادگی استقرار این دستگاه‌ها را دارد.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال ادامه داد:ممکن است کارت‌های ملی هوشمندی این افراد در مدت برپایی نمایشگاه صادر شود اما در صورتی که صادر نشد افراد می‌توانند به آدرس‌های اعلام شده به دفاتر پست و پیشخوان محل سکونت مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت ملی‌شان اقدام‌ کنند.

ابوترابی همچنین به عودت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند نیز اشاره کرد و گفت:جامعه هدف شناسایی  و روند بازگشت مبالغ پرداختی نیز از هفته گذشته آغاز شده است.همچنین این مبالغ به حسابی که با آن پول واریز شده برگردانده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان