//
کدخبر: ۸۶۷۷۳ //

یک‌طرفه شدن محور کندوان/ محور هراز مسدود شد

محور هراز محدوده رانشی در استان مازندران به علت سقوط تیر برق به داخل محور از ساعت 16:30 امروز تا اطلاع بعدی مسدود است.

یک‌طرفه شدن محور کندوان/ محور هراز مسدود شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حال حاضر ‌آزادراه قزوین-کرج محدوده شهر کرج، آزادراه رشت-قزوین محدوده امام زاده هاشم و رودبار، محور آمل-تهران حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و حدفاصل گزنک تا پلور، محور چالوس-کرج در برخی از مقاطع و محور قائمشهر-تهران محدوده‌ زیراب، پل سفید و گدوک دارای ترافیک سنگین است.

* آخرین وضعیت جوی راه‌ها

هم‌اکنون در استان مازندران محور فیروزکوه محدوده گردنه گدوک بارش برف و در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی و شمالی، تهران، زنجان، سمنان، البرز، کرمان و گلستان بارش باران را شاهد هستیم.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا روز یکشنبه 26 فروردین‌

‌تردد موتور‌سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 97/01/22 الی ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 97/01/26 از محورهای کرج-چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه مورخ 97/01/25 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روز شنبه مورخ 97/01/25 از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز شنبه مورخ 97/01/25 از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 17 الی 24 همان روز با اعلام مأموران پلیس راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء‌‌) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد.

در محور هراز‌ تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 97/01/22 و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری و روز و شنبه هفته آینده‌ از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد‌ تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز شنبه مورخ 97/01/25 از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور رامیان -اولنگ-شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.

‌محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور سی‌سخت – نورآباد (سمیرم)، واقع در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، از مورخ 25 آذر 96 تا اطلاع بعدی، به‌دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فصل تجارت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان