//
کدخبر: ۸۶۷۴۷ //

اعمال محدودیت تردد در جاده‌های هراز و چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از اعمال محدودیت تردد در جاده چالوس و هراز خبر داد.

اعمال محدودیت تردد در جاده‌های هراز و چالوس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر رحمانی در مورد ایجاد محدودیت ترافیکی در جاده چالوس اظهار کرد: از ساعت ۱۴ امروز جاده چالوس از سمت کرج به چالوس در محدوده پل امیر کبیر با ممنوعیت تردد همراه است. همچنین این جاده از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به ایجاد محدودیت ترافیکی در جاده هراز اشاره کرد و گفت: این جاده نیز از ساعت ۱۵ از رودهن به سمت شمال بسته شده و همچنین از ساعت ۱۷ از آب اسک به سمت تهران یکطرفه می‌شود.

وی آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را هم تشریح کرد وگفت: در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های نارنجستان، شنگول‌ده و گزنک و همین طور در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس محدوده مرزن‌آباد تا دوزبن ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود. همچنین این وضعیت در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین محدوده استاندارد تا پل فردیس و در ادامه از پل فردیس تا پل کلاک در آزاده راه تهران - کرج مشاهده می‌شود.

رحمانی همچنین از بارش باران در اکثر محورهای استان‌های سمنان، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان جنوبی و خراسان شمالی خبر داد و افزود: در محور درگز- قوچان در استان خراسان رضوی و ارتفاعات محورهای هراز و کندوان نیز بارش باران مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: همچنین بارش برف را در محور اسالم- خلخال در استان اردبیل و همین طور محدوده‌های ولی‌آباد کندوان در محور کرج - چالوس شاهد هستیم. ضمن اینکه بارش تگرگ در محور تربت حیدریه – مشهد در استان خراسان رضوی نیز گزارش شده است.

وی همچنین به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از محورها اشاره کرد و گفت: این شرایط در محور تبریز - اهر در استان آذربایجان شرقی، محورهای بجنورد- آش‌خانه و بجنورد- اسفراین در استان خراسان شمالی، آزادشهر- شاهرود در استان گلستان، ارتفاعات ولی آباد در استان مازندران و محدوده گردنه حیران و گردنه الماس در استان اردبیل مشاهده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان