//
کدخبر: ۸۳۲۶۳ //

صحبت های منتشر شده خلبان هواپیمای تهران ارومیه در فضای مجازی تایید نمی شود

مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی گفت:صحبت های منتشر شده خلبان هواپیمای تهران ارومیه در فضای مجازی تایید نمی شود.

صحبت های منتشر شده خلبان هواپیمای تهران ارومیه در فضای مجازی تایید نمی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

؛مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با اعلام این ادعا گفت:پرواز شماره ۸۵۸ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران، ارومیه که قرار بود ساعت ۱۷:۳۰ بعدازظهر دیروز از تهران پرواز کند، به علت شرایط فنی این شرکت، پرواز را به ساعت ۲۲ دیشب موکول کرده و نهایتا این پرواز ساعت ۲۲:۵۰ از مهرآباد تهران به مقصد ارومیه انجام میشود.

پرهیزکار افزود: هواپیمای هواپیمایی آسمان بعد از طی مسیر و بر فراز فرودگاه ارومیه تصمیم به برگشت به تهران میکند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه فرودگاه ارومیه مجهز به آخرین امکانات پروازی، از جمله rvr برای اعلام میزان دید، فشار هوا و شدت باد به هواپیما‌های ورودی است، اظهار داشت: قبل از این پرواز در ساعت ۱۸:۱۶ هواپیمایی آتا در فرودگاه ارومیه به زمین نشست و عدم نشست هواپیمای آسمان صرفا به علت تصمیم خلبان بوده است.

شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط جوی مجوز پرواز گرفته بود

پرهیزکار تصریح کرد: سازمان هواشناسی هر نیم ساعت یکبار شرایط جوی فرودگاه‌های مقصد را به سازمان هواپیمایی اعلام کرده و هواپیمای دیشب شرکت آسمان با لحاظ شرایط لازم مجوز پرواز گرفته بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان در خصوص انتشار صدای خلبان این پرواز در فضای مجازی افزود: شرکت هواپیمایی آسمان با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تایید اقدام درست خلبان پرواز ۸۵۸ هواپیمایی آسمان در مسیر تهران به ارومیه، انتشار فایل صوتی مربوط به خلبان این پرواز را تایید نکرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان