//
کدخبر: ۸۱۴۶۷ //
مدیرعامل بانک شهر:از فردا عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد

دکتر پورزرندی: مردم زلزله زده انتظار خدمت از مدیران را دارند/ بانک شهر با تمام وجود در خدمت این مردم است

مراسم کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی سرپل ذهاب با حضور مدیرعامل بانک شهر ، معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه و تنی چند از مسئولین بانک شهر برگزار گردید.

دکتر پورزرندی: مردم زلزله زده انتظار خدمت از مدیران را دارند/ بانک شهر با تمام وجود در خدمت این مردم است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر در مراسم کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی سرپل ذهاب، ضمن عرض تسلیت به خاطر زلزله چند ماه گدشته در سرپل‌ذهاب و فرستادن صلوات برای شادی روح این عزیزان گفت: کسانی که خود مصیبت دیده اند می دانند که مصیبت به این عزیزان تا چه اندازه دردناک می باشدو روز 21 آبانماه هیچ گاه از خاطر ملت ایران فراموش نخواهد شد.

مدیرعامل بانک شهر افزود: این زلزله زمانی اتفاق افتاد که در حال نزدیک شدن به زمستان بودیم و با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و بارندگی،  مشکلات مردم این منطقه به ویژه سرپل ذهاب را زلزله دو چندان کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم زلزله زده بابت بردباری و استقاماتی که در این خصوص داشته اند، افزود: ما در روزهای نخست هم به نمایندگی از سیستم بانکی کشور حضور داشتیم و ان شالله سعی خواهیم کرد با تمام توان در جهت رفع مشکلات کوشا باشیم.

پورزرندی ادامه داد: کمک‌های لازم در حد توان از طریق بانک شهر و نظام بانکی کشور به مناطق زلزله زده اهدا شد.

وی از همکاران اعضای هیأت مدیره و مدیرانی که در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی شهر حضور پیدا نموده اند تقدیر نمود و افزود: معمولا در کشور رسم بر این است کلنگ را می‌زنند و خیلی طول می‌کشد تا به بهره‌برداری برسد و خاکبرداری آن شروع شود ولی بانک شهر می‌خواهد تا از فردای کلنگ زنی، کار و عملیات آن شروع شود تا مردم ببیند که این کلنگی که به زمین زده شود فردا آن هم استمرار دارد.

مدیرعامل این بانک شهر کشور گفت: یک متر مترو تهران بدون کمک بانک شهر پیش نمی‌رفت و هرگز بدون  کمک بانک شهر به شهرهای بزرگ ایران هم چون؛ مشهد ،شیراز، قم، البرز ، تهران، اصفهان و در فعالیت‌های عمرانی به ویژه اتوبان‌ها کارها آنچنان به سرعت پیشرفت نمی‌کرد و کار انجام نمی‌گرفت.

پورزرندی ادامه داد: سالها پروژه های عمرانی طول می‌کشید تا به پایان برسد ولی با کمک بانک شهر این فاصله آغاز تا پایان پروژه ها کوتاه شده است و ان شالله این حمایت ها ادامه دارد به طوری که  800 میلیارد بانک شهر حمایت مالی از پروزه‌های عمرانی به ویژه البرز داشته است.

وی افزود: در پروژه‌های عمرانی حمایت های لازم از سوی این بانک صورت گرفته است و شرکت نوسازی بانک شهر نیز راه‌اندازی شده است.

 مدیرعامل این بانک شهر کشور گفت: فردا خاکبرداری انجام می‌گیرد و ما قول خواهیم داد تا مدارس شروع نشده  این پروژه سالن ورزشی شهر را تحویل بدهیم.

پورزرندی ادامه داد: این اولین پروزه است با کمک‌های بانک شهر امروز شاهد مراسم کلنگ‌زنی آن هستیم.

وی افزود: بانک شهراز هزینه‌های که برای چاپ سررسید کم کرده و کمک‌های کارکنان بانک شهر تا این پروژه را اختصاصی انجام دهد.

دکتر حسین محمدپورزرندی- بانک شهر/ سرپل ذهاب- زلزله

مدیرعامل این بانک شهر کشور گفت:  مردم انتظار را دارند و می‌گفتند زمستانه نمی‌شود کار عمرانی کرد ولی این شروع خوبی است تا بقیه هموسات و ارکان‌ها هم فعالیت عمرانی خود را شروع نمایند.

پورزرندی ادامه داد: مردم زلزله زده انتظار دارند که مدیران در خدمت آنها باشند و این انتظاری بجا می باشد و نباید فکر کنیم کار مهمی انجام داده ایم و قول می دهم بانک شهر با تمام قدرت در خدمت آنها باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که  این گونه مصیبت ها برای هیچ نقطه از کشور و جهان پیش نیاید و در سال آتی و روزهای آیند شاهد پیشرفت و شادابی مردم این شهرستان و دیگر مناطق مصیبت زده باشیم.

دکتر حسین محمدپورزرندی- بانک شهر/ سرپل ذهاب- زلزله

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان