//
کدخبر: ۷۸۱۵۶ //

سامانه ١٤٢٠ تامین اجتماعی در نوبت عصر هم پاسخگوی بیمه‌شدگان است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: با هدف تسریع در پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی بیشتر مخاطبان؛ نوبت عصرمرکز ارتباطات مردمی (سامانه ١٤٢٠) سازمان تامین اجتماعی فعال شد.

سامانه ١٤٢٠ تامین اجتماعی در نوبت عصر هم پاسخگوی بیمه‌شدگان است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدرضا جعفریان افزود: از ابتدای اسفندماه سال جاری، کاربران این مرکز علاوه بر نوبت صبح در نوبت عصر نیز آماده پاسخگویی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان هستند.

 

وی اظهار کرد: مخاطبان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ١٤٢٠ از هر نقطه از کشور، سئوالات و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

 

مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ساعات فعالیت نوبت عصر مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی( سامانه ١٤٢٠) اظهار کرد: در این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ١٢ ظهر تا ٨ شب و پنج شنبه از ١٢ ظهر تا ٤ عصر نیز علاوه بر ساعت اداری، سئوالات بیمه شدگان پاسخ داده خواهد شد.

 

جعفریان در ادامه به عملکرد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی(CRM) نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه مدیریت ارتباطات مشتری از طریق سامانه‌های گوناگون از جمله سامانه ١٤٢٠، پیامک،پست صوتی، پورتال و بخش مراجعین حضوری نسبت به پاسخگویی و راهنمایی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان اقدام می کند.

 

وی افزود: در دی ماه گذشته از مجموع ٢٤ هزار و ٣٥٧ تماس گرفته شده با این سازمان، ١٢ هزار و ٣٢٤ بار مرکز ارتباطات مردمی این سازمان بوده است که در مقایسه با ماه قبل بیانگر رشد ١٦ درصد است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: ٨٨ درصد سئوالات مطرح شده در سامانه ١٤٢٠ در حوزه بیمه ای بوده است و چهار حوزه اصلی بیمه‌ای شامل فنی بیمه شدگان، نامنویسی و حساب های انفرادی، وصول حق بیمه و مستمری های قریب به ٧٠ درصد تماس ها را به خود اختصاص داده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جعفریان گفت: بیمه اختیاری، بیمه بیکاری، بیمه صاحبان مشاغل آزاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، ارسال لیست ، شرایط بیمه اجباری، ابلاغ الکترونیک، بازرسی، مشاهده اینترنتی سوابق، شرایط تکفل، تامین اعتبار دفترچه ، درخواست بازنشستگی، شرایط مستمری، بیمه تکمیلی و نحوه نوبت دهی مراکز درمانی از مهمترین موضوعاتی است که از سوی کاربران این مرکز پاسخ دهی شده است.

 

وی اضافه کرد: در بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی این سازمان شاهد رشد ٣٤٠ درصدی هستیم و در بخش پیامک های دریافتی در دی ماه رشد ٥٤ درصدی داشتیم. در بخش پیام صوتی ، ٦١ درصد پیام ها در حوزه بیمه ای به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ٢٧ درصد نسبت به ماه گذشته است.

 

مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: همچنین در دی ماه گذشته ٩٥٢ نفر در دی ماه به بخش مراجعه حضوری مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند که ٦٩ درصد مراجعین از استان تهران و ٣١ درصد از سایر استانهاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان