//
کدخبر: ۷۸۱۲۱ //

هشدار‌های پلیس آگاهی در روزهای پایانی سال

یار احمدی گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که اگر از کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند رمز آن را بخاطر بسپارند. از یادداشت کردن و قرار دادن رمز در کیف خودداری کرده چرا که سارقان با دستیابی به رمز آسان تر موفق به برداشت وجه نقد می‌شوند.

 هشدار‌های پلیس آگاهی در روزهای پایانی سال
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ حمیدرضا یار احمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران با هشدار در مورد کیف قاپی در روز‌های پایانی سال و نوروز گفت: شهروندان باید هنگام عبور از عرض خیابان یا خیابان‌های خلوت، مراقب افراد کیف قاپ باشند چرا که بیشترین کیف قاپی در این زمان اتفاق می‌افتد.

 

وی افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند که اگر از کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند رمز آن را بخاطر بسپارند. از یادداشت کردن و قرار دادن رمز در کیف خودداری کرده چرا که  سارقان با دستیابی به رمز آسان تر موفق به برداشت وجه نقد می‌شوند.

 

سرپرست پلیس آگاهی تهران با ارائه هشداری نسبت به حمل مدارک و اسناد ملکی خاطرنشان کرد: اگر فردی مدارک و اسناد ملکی، شخصی و هویتی را در کیف دستی خود حمل و جابجایی می‌کند در نگهداری آن مراقبت بیشتری نسب به زمان های معمول کرده چرا که در صورت سرقت، احتمال سوء استفاده از سوی سارقین و افراد ناباب از مدارک وجود دارد.

 

یار احمدی افزود: اگر افراد وجه نقد زیادی از بانک‌ها و مراکز تجاری برداشت می‌کنند سعی کنند در جابجایی از خودرو‌های عمومی و تاکسی استفاده و سعی شود از سوار شدن در خودرو‌های شخصی پرهیز کنند تا در کمین سارقان نیافتند.

 

وی در خصوص قرار دادن تلفن همراه در کیف دستی اذعان کرد: اگر افراد از گوشی همراه خود را در کیف دستی شان نگهداری می کنند باید از ثبت تصاویر شخصی در حافظه گوشی همراه پرهیز کرده تا مورد سوء استفاده سارقین و افراد ناباب قرار نگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان