//
کدخبر: ۷۵۹۹۴ //

آخر هفته بارانی برای پایتخت / شهروندان به رودخانه ها نزدیک نشوند

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از روز 5 شنبه به کشور اعلام کرد تهران آخر هفته بارانی را تجربه خواهد کرد.

 آخر هفته بارانی برای پایتخت / شهروندان به رودخانه ها نزدیک نشوند
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، درباره وضعیت هوای طی پایان هفته جاری گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی با ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غربی کشورمان رفته رفته موج تازه‌ بارش‌ها از سمت غرب کشور آغاز خواهد شد.

 

وظیفه در ادامه افزود: تاثیرگذاری این سامانه در آب و هوای پایتخت تقریبا از اوایل روز جمعه 27 بهمن‌ماه به صورت بارندگی پراکنده آغاز می‌شود و رفته رفته بر حجم باران افزوده خواهد شد.

 

به گفته این مقام مسئول در سازمان هواشناسی بارندگی یاد شده در تهران تا روز دوشنبه آینده ادامه خواهد داشت و حجم آن بیشتر از شب گذشته خواهد بود، اما براساس برآوردهای انجام شده بیشترین حجم بارندگی شنبه آینده برآورد شده است.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: برآوردهای انجام شده از میزان بارش‌های دوره یاد شده احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل در برخی مناطق و حاشیه رودخانه‌ها زیاد است به همین دلیل در مناطق حادثه خیز هشدارهایی صادر شده که لازم است شهروندان نسبت به آن دقت عمل کافی داشته باشند.

 

وی بیشینه و کمینه درجه حرارت هوای تهران را برای پنجشنبه به ترتیب 5 و 12 درجه اعلام کرد و افزود: روز جمعه کمترین درجه حرارت تهران 2 درجه خواهد بود و در گرمترین ساعت روز جمعه پایتخت‌نشینان دمای 13 درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهند کرد.

 

وظیفه هوای روز شنبه را هم اینگونه پیش بینی کرد که در کمترین درجه حرارت روز شنبه 4 درجه سانتی‌گراد را خواهیم داشت و در بالاترین سطح دمایی برآوردها از 14 درجه سانتی‌گراد خبر می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام جم آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان