//
کدخبر: ۷۱۶۲ //
دنیامالی:

شهردار تهران مدیری پاسخگو است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک اگر سقف طبقه 11 ساختمان پلاسکو ریزش نمی کرد و دستور خروج نیز صادر نمی‌شد، هم اکنون بیش از 70 کشته داشتیم.

شهردار تهران مدیری پاسخگو است

به گزارش فرتاک نیوز، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی ابعاد پلاسکو، اظهار داشت: پیشنهاد می دهم پس از حادثه پلاسکو بودجه را به شهرداری بازگردانیم تا به آن با نگاه مدیریت ایمنی و مدیریت بحران اصلاحاتی انجام شود. 

 

وی با بیان اینکه برنامه دوم پنج ساله نیازمند بازنگری است، افزود: بدون شک اگر سقف طبقه 11 ساختمان پلاسکو ریزش نمی کرد و دستور خروج نیز صادر نمی‌شد، هم اکنون بیش از 70 کشته داشتیم.

 

دنیامالی ادامه داد: بدون شک دموکراسی و لطف انقلاب اسلامی است که مدیری مانند شهردار تهران هم اکنون پس از 12 روز عملیات سخت، امروز خود را موظف به پاسخگویی به ما کرده است.

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس آمارها هزار و 700 واحد پر خطر در شهر تهران وجود دارد، تصریح کرد: درخواست دارم تا شهرداری تهران 50 واحد را معرفی کند تا ببینیم آیا مسئولان که ادعا دارند آن را پلمب می‌کنند و یا اینکه هیچ توجهی نمی کنند؟

 

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون در شهری زندگی می‌کنیم که سازمان آتش نشانی آن سالانه 100 هزار مأموریت انجام می‌دهد، افزود: در حال حاضر 10 درصد کل جمعیت کشور در تهران زندگی می‌کنند، به همین دلیل این موضوع حساسیت کار در تهران را دو چندان می‌کند.

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در سال 93 قالیباف شهردار تهران با حضور در شورا اعلام کرد که ساختمان پلاسکو مشکل  ایمنی دارد، گفت: وی اعلام کرد که منطقه 12 و آتش نشانی نامه ایمن نبودن بودن این ساختمان را به مالک ارسال کرده بودند.

 

دنیامالی با بیان اینکه برخورد سلبی با این ساختمان انجام شده است، افزود: نباید اصل قضیه را از یاد ببریم، چراکه این ساختمان بالاترین قابلیت اشتعال را داشته است.

 

وی گفت: باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود تا ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان