//
کدخبر: ۶۹۶۵۷ //

چی فکر می کردیم و چی شد؟! شهردار کرمانشاه؛ از حرف تا عمل!

با گذشت حدود 20 ماه از شهرداری مهندس آرش رضایی درکرمانشاه، می توان با شناخت و اطلاعات بیشتری نسبت به عملکرد این مدیر سخن گفته و او را به بوته نقد کشید.

چی فکر می کردیم و چی شد؟! شهردار کرمانشاه؛ از حرف تا عمل!
به گزارش فرتاک نیوز،

نادردارستانی؛ بیش از یک دهه است که مهندس آرش رضایی را می شناسم و حداقل حدود 12 سالی می باشد که از نزدیک با او دوست هستم، از معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تا عضویت در شورای شهر اسلامی در دوره سوم کرمانشاه، زمانی که قرار بود کاندیدای انتخابات شود و به منزل من آمد و مشورت در این زمینه که به این عرصه ورود کند یا نه که با استقبال اینجانب مواجه گردید و حمایت های لازم را هم در حد توان از ایشان داشتم.

 

صرف نظر از دوستی و شناخت نسبی از یکدیگر، مهم ترین دلیل حمایت از ایشان، اندیشه و تفکراتی بود که او همواره در جلسات رسمی و غیر رسمی شاهد نظرات کارشناسانه او بودم و همیشه  مثل خیلی از دوستان بر این تصور  بودم که یکی از فرشته های نجات شهر کرمانشاه در مدیریت شهری، می تواند مهندس رضایی باشد!

 

با کلیک بر روی مطلب زیر بیشتر بخوانید :

* تغییرات در شهرداری کرمانشاه؛ سیاست های مدیریتی یا توافق های پشت پرده؟!

 

حرف های قشنگ همراه با ایده های نو و استدلال های منطقی و ... همه و همه شرایط را به گونه ای رقم زده بود که خیلی از دوستان را مجذوب خود کرده بود که شاید مهم ترین آنها حاج غلامرضا امیری باشد، کسی که همواره ایشان را به داشتن صداقت و صراحت الهجه در ابراز عقاید  قبول داشته و دارم.

 

او در انتخابات نفر اول راهی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در دوره سوم گردید و در همان برهه از زمان نیز از سوی اعضای شورا بعنوان شهردار کرمانشاه انتخاب و به وزارت کشور معرفی گردید که با توجه به پروسه طولانی شدن انتخاب شهردار و هم چنین پیگیری های مهندس مجیدغفوری استاندار وقت، شورای اسلامی شهر کرمانشاه منحل گردید و این افسوس در میان دوستان باقی ماند که ای کاش وزارت کشور او را تایید می کرد تا فرشته نجات کرمانشاه بر مسند شهرداری می نشست تا بحران مدیریت کرمانشاه در شهرداری با حضور این چهره به پایان می رسید، که این گونه نشد و حسرت اش باقی ماند برای کسانی که او را می شناختند و با تفکرات اش آشنایی داشتند!

 

سالها گذشت تا بار دیگر و بعد از عبور شورای چهارم از غلامرضاشعبانی شهردار وقت کرمانشاه، نگاه ها دوباره متوجه آرش رضایی گردید و در نهایت اینبار حکم او از وزارت کشور دریافت تا بعد از سالها در انتظار بودن، صندلی قرمز رنگ و پرحاشیه شهرداری کرمانشاه به ایشان برسد تا برنامه ها و اندیشه هایی که سالها در مورد آنها سخن می گفت را اجرایی کند.

 

با کلیک بر روی مطلب زیر بیشتر بخوانید :

* راز حفظ بقاء؛ بکش تا زنده بمانی؛ پروسه حذف قربانیان شهرداری کرمانشاه در حال تکمیل!

 

با انتخابات شورای پنجم و روی کار آمدن اعضای جدید، علی رغم اینکه مخالفان سرسختی که در طیف تازه واردهای راه یافته به شورا وجود داشت، زمزمه برکناری او برسرزبانها افتاد که در نهایت با درایت رسول آزادی ریاست شورا برای پایان دادن به اختلافات، و هم چنین حضور  دو حامی  قدرتمند به نام حاج غلامرضا امیری و سید حجت موسوی اجاق و تجربه آنها در امر مسیر انتخاب شهردار، کار را به جایی رساند که شورای اسلامی شهر کرمانشاه با ابقاء آن با 8 رای موافق و 3 رای مخالف رای آورد و او مجددا سکاندار شهرداری کرمانشاه گردید که تا به امروز نیز ادامه داشته است.

 

اما الان که 20 ماه از شهرداری ایشان در کرمانشاه می گذرد، این سوال پیش می آید که آقای رضایی بعنوان شهردار کرمانشاه، کدام یک از برنامه های خود را اجرایی نموده است و آیا دوستان موافق ایشان هنوز بر این عقیده هستند که او از مدیریت خوبی برخوردار است یا این که گذر زمان آنها را متوجه برخی از مشکلات مدیریتی نموده است؟

 

با کلیک بر روی مطلب زیر بیشتر بخوانید :

* می سازمت خانه ای زرین از جنس طلا! شهردار کرمانشاه به ابهامات پاسخ دهد!

 

اما دوست دارین بدانیم که آقای رضایی از مدینه فاضله ای که قبل از آمدن به شهرداری با وعده ها و برنامه هایش از آن سخن می گفت، کجا عملیاتی شده که ما به آن دلخوش باشیم؟ اصلا مدینه فاضله پیشکش، کدام حداقل ها را توانسته در شهر کرمانشاه اجرایی نماید؟

 

به غیر از یک طرفه نمودن چند خیابان که البته در جای خود قابل تقدیر است و شخصا به خود ایشان هم تشکرم را اعلام نموده ام، دوست داریم بدانیم کدام یک از پروژه ها و ایده های رویایی که از آن سخن می گفت را اجرایی نموده است؟

 

پروژه های تله کابین، پاساژ فیروزه، شهربازی، و... چه برنامه ای برای اجرای آن داشته است که بخواهیم به یکی از آنها دلخوش باشیم و بگوییم این اقدام را می توان نام برد!

 

با کلیک بر روی مطلب زیر بیشتر بخوانید :

*  دو سوال مهم دیگر از شهردار کرمانشاه

 

براساس بودجه سال 96 کدام پروژه عمرانی را به صورت مشارکتی واگذار نموده است تا بدانیم حداقل در جذب سرمایه گذار این اقدامات صورت گرفته است؟!

 

توافقات با ارتش و جابجایی پادگان سروران و امتداد بزرگراه امام تا بلوار خلیج فارس به کجا انجامیده است؟

 

چندین ماه است که میدان امام تخریب و دیوار کشی شده اما هیچ خبری از آغاز عملیات اجرایی تقاطع آن نمی باشد و این منافات دارد با وعده های این مدیر خوب حرف زن و عمل نکن!

 

اجرای معبر چهارم شهر کرمانشاه که قرار است انتهای دولت آباد و آخر شهرک امام را به پردیس وصل کند را در کدام کشوی میز خود گذاشته که به فراموشی سپرده شده است؟

 

ساماندهی مشاغل شهری و مزاحم و هم چنین جابجایی میدان بار با توجه به خرید زمین در چند سال گذشته را کی می خواهد اجرایی کند؟

 

چه برنامه و اقدامی برای مردم محروم مناطق حاشیه نشین که با مشکلات بسیار عدیده ای روبرو هستند را در تفکرات خود آورده و اجرایی نموده است؟

 

در بحث مدیریت انسانی دوست داریم بدانیم که اگر همین الان از پرسنل شهرداری کرمانشاه رای گیری  شود، تصور می کند چقدر در بین پرسنل با اقبال مواجه می شود و از نحوه مدیریت او رضایت وجود دارد؟

 

دوست داریم بدانیم برای ارتقاء سطح شغلی و درآمدی پرسنل شهرداری چه گام هایی برداشته است؟ مگر غیر از این است که  کسر مزایای حقوق پرسنل به بهانه نبود در آمد را اجرایی کرده است، پس در چه زمینه ای موفق بوده که حداقل روی آنها مانور بدهیم؟!

 

خیلی از بازنشسته ها هنوز نتوانسته اند پاداش پایان خدمت خود را دریافت نمایند. پاداش ماه رمضان کارکنان داده نشده است و خیلی مزایای دیگر و...

 

و در نهایت یک سوال اساسی و مهم که دوست داریم پاسخ آن را دریافت نماییم و مثل باقی سوالات هم چنان منتظر نباشیم .

 

آقای شهردار؛ پروانه ساختمانی چندهزار واحدی مسکن مهر پردیس که خود شما پیمانکار آن بوده اید،آیا بعد از پایان اعتبار پروانه، آن را تمدید کرده اید و اگر تمدید نموده اید نحوه محاسبات عوارض آن را برای مردم توضیح دهید.

 

جان کلام این که شاید آقای رضایی اگر با خود خلوت کند به این سوال پاسخ دهد که بهتر است با توجه به شرایط موجود، عطای کار را به لقایش ببخشد و در جای دیگری به فکر خدمت به مردم باشد چرا که به اعتقاد نگارنده، او برای نفر اول بودن در یک مجموعه ساخته نشده است.

 

در نهایت از حاج غلامرضا امیری عضو محترم شورای اسلامی شهر کرمانشاه که ارادت من به ایشان به دلیل صداقت در کلام و حافظ منافع مردم، همیشه بوده است، یک سوال دارم که آیا نظرش نسبت به قبل از شهردار شدن آقای رضایی و الان که 20 ماه از آن گذشته است، همان می باشد؟ اگر این چهره دوست داشتنی که در مردمی بودن و صیانت از حقوق مردم زبانزد خاص و عام است، همان نگاه و نظر را دارد، اینجانب نیز به عملکرد خودم نسبت به آقای شهردار بازنگری خواهم کرد و دوست دارم حاج غلامرضا امیری در تریبون رسمی نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام نماید تا بدانیم آیا واقعا ما اشتباه می کنیم یا رضایی آن مدیر رویایی ما نبود و حرف هایش بسیار بیشتر از عمل اش می باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۶۵۷ //
ارسال نظر
 
  • محسنی

    جناب رضایی نمیدونم چرا حداقل به خاطر شفا ف سازی از کوچکترین توضیحی خودداری میکنید ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان