//
کدخبر: ۶۸۶۰۱ //

آخرین مهلت «حذف و اضافه» بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل شرکت آتیه‌ سازان حافظ 30 بهمن را آخرین مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

آخرین مهلت «حذف و اضافه» بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
به گزارش فرتاک نیوز،

 با اشاره به اینکه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۰ آبان ماه تمدید شد اظهار کرد: این قرارداد تا اول آذر سال ۹۷ اعتبار دارد.

 

وی با بیان اینکه شاهد افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی خدمات در قرارداد فعلی نسبت به سال گذشته هستیم،  افزود: در حالی که  نرخ حق بیمه سال گذشته ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود، بازنشستگان امسال ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت می‌کنند. در این قرارداد سقف خدمات فوق تخصصی از ۱۲ به ۱۴ میلیون، سقف خدمات طبی عمومی از پنج به شش میلیون، سقف تعهدات خدمات پاراکلینیکی یک(سی تی اسکن، ام آر آی و...) از ۵۰۰ هزار به۷۰۰ هزار تومان، سقف تعهدات پاراکلینیکی دو و سه از ۳۰۰ به۵۰۰ هزار تومان  و سقف تعهدات آزمایش و پاتولوژی از۲۵۰ به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

 

به گفته مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ،بر اساس قرارداد منعقد شده، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تا مدت سه ماه از زمان شروع می‌‎توانند برای ثبت‌نام و یا انصراف از دریافت خدمات  اقدام کنند. بر این اساس مشمولان تا 30 بهمن برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی فرصت دارند. البته اگر بیمه شده‌ متقاضی انصراف در این سه ماه، خدمتی دریافت کرده باشد انصرافش قابل قبول نیست و همچنیت اگر یکی از اعضای خانواده به جز بیمه شده اصلی نیز از خدمات استفاده کرده باشد، حذف آنها قابل قبول نیست.

 

ادیانی  خاطرنشان کرد: بازنشستگان به منظور انصراف می‌توانند به کانون بازنشستگان استان خود مراجعه کرده و برای اضافه کردن خود و اعضای خانواده به لیست بیمه تکمیلی نیز علاوه بر مراجعه حضوری به کانون‌ها و تکمیل اظهارنامه افراد تحت تکفل می‌توانند از سایت کانون‌های بازنشستگی استفاده کنند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان