//
کدخبر: ۶۷۴۰۷ //

جزئیات پرداخت وام به خبرنگاران

محمدجواد حق شناس در خصوص وضعیت وام‌دهی به خبرنگاران گفت: در روزهای ابتدایی شورای پنجم یکی از مباحث مطرح شده شکل‌گیری کمیسیون وام بود که از ابتدا تا تشکیل کمیسیون ۴۵ روز طول کشید.

 جزئیات پرداخت وام به خبرنگاران
به گزارش فرتاک نیوز،

 حق شناس با بیان اینکه در آغاز شروع کار کمیسیون وام، از دبیر کمیسیون که در شهرداری تهران بود، گزارش عملکرد درخواست کردیم، عنوان کرد: در پی دریافت گزارش مشخص شد که شورای وام دوره چهارم در روزهای پایانی کار خود دریافت وام به یک‌ ۱۸۰۰ نفر را مصوب کرده است که همه افراد خبرنگار نبودند و در میان خبرنگاران، مداحان، نخبگان هنری، نخبگان ورزشی و رسانه‌ای نیز نام نویسی  کرده بودند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هیچ نسبتی بین منبع موجود و میزان درخواست برقرار نبود، خاطرنشان کرد: برای پرداخت وام به افرادی که وام نویسی کرده بودند، با کمبود منابع روبه رو بودیم و نهایتا با مطالعه‌ای که صورت گرفت، مقرر شد تا مصوبات درخواست وام‌های ارائه شده لازم الاجرا شود و به ۱۸۰۰ نفری که در نوبت بودند، وام پرداخت شود.

 

حق شناس در ادامه اذعان کرد: ۳ میلیارد تومان از وام‌هایی که پرداخت شده بود به صندوق بازگردانده نشده است و این خود به خود صندوق را ضعیف کرد، چراکه فقط یک بار منبع تامین شده و برای دادن وام مستلزم این است که وام‌های گرفته شده بازگردانده شود.

 

به گفته رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ماهانه برای بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر امکان پرداخت وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان