//
کدخبر: ۶۵۱۵۴ //

پرداخت یارانه ۷۰۰ هزار تومانی در سال ۹۷

قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اجرایی شدن طرحی خبر داد که در صورت تصویب مجموع یارانه و مستمری پرداختی به خانواده های مددجوی 5 نفر به بالا به حدود 700 هزار تومان می رسد.

پرداخت یارانه 700 هزار تومانی در سال 97
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه نخستین جشنواره نغمه های کار و تلاش در مصاحبه اختصاصی بودجه پیشنهادی دولت در سال 97 و افزایش قیمت حامل های انرژی که فشار قابل توجهی به دهک های پایین وارد می کند ، اشاره کرد و گفت : در صورت اجرایی شدن این برنامه اقتصادی ، دولت به جای پرداخت یارانه به همه مردم از خانواده هایی که امکان تامین معیشت خود را ندارند ، حمایت می کند.

 

وی با بیان اینکه در این طرح افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تا پنج دهک پایین جامعه افزایش خواهد یافت ، حذف یارانه را از دیگر برنامه های دولت در سال اینده دانست و افزود : برای اینکه یارانه افراد با دقت بیشتری حذف شود از بانک های اطلاعاتی مختلف از جمله ادارات مالیاتی و بانک ها استفاده می شود.

 

فیروزابادی همچنین توجه بیش از پیش به توسعه مشاغل مربوط به صنایع دستی و محلی را که از نظر اقتصادی نیز بسیار مهم است ، یاداور شد و گفت : بر اساس بودجه پیشنهادی ، دولت موظف شده است علاوه بر مشاغل خرد و کوچک و بنگاه های متوسط از این نوع مشاغل که تقریبا فراموش شده است ، حمایت مالی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اتاق خبر 24
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان