//
کدخبر: ۵۹۴۸۳ //

سیامک سلیمانی : مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد.

سیامک سلیمانی : مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیامک سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه مشاغل خانگی در  چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد، اظهار داشت: هم اکنون تمهیدات ویژه ای برای توسعه مشاغل خانگی در این استان در نظر گرفته شده است.

 

وی عنوان کرد: هم اکنون در این استان ظرفیت های و پتانسیل های بسیاری برای توسعه مشاغل خانگی  وجود دارد که باید از این ظرفیت ها برای ایجاد شغل استفاده کرد.

 

۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد

وی بیان کرد: ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است که باید زمینه برای پرداخت این تسهیلات در سطح استان فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه مشاغل خانگی در بخش های صنایع دستی، تولیدی، صنایع غذایی و... در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: مشاغل خانگی نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای تمام اعضای یک خانواده دارد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های استان برای ایجاد شغل از مهمترین اهداف مسئولان ارشد استان است.

 

کاهش نرخ بیکاری از مهمترین اهداف توسعه مشاغل خانگی است

سیامک سلیمانی بیان کرد: بخشی از تعهد ایجاد شغل در  چهارمحال و بختیاری مربوط به مشاغل خانگی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری بالا است و بخشی از تعهد ایجاد شغل در این استان مربوط به مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: هم اکنون ایجاد شغل مهمترین هدف مسئولان در چهارمحال و بختیاری است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان