//
کدخبر: ۵۸۹ //

پروژه جنگل کاری ۴۰۰ هکتاری باغستان برکات بسیاری برای استان البرز خواهد داشت

عصر دیروز، جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با حضور شهردار، قائم مقام، معاونان، مدیران عامل سازمانها، مدیران مناطق ۱۲گانه و مدیران ستادی شهرداری این کلانشهر برگزار شد.

پروژه جنگل کاری ۴۰۰ هکتاری باغستان برکات بسیاری برای استان البرز خواهد داشت

شهردار کرج در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران شهری این دستگاه بر اهمیت پروژه ۴۰۰ هکتار جنگل کاری باغستان برای مدیریت شهری ایران کوچک تاکید کرد و گفت: پروژه مذکور بزرگترین پروژه گردشگری و محیط زیستی استان البرز است که منشاء خیر و برکات بسیاری برای شهر و شهروندان به حساب می آید.

شهردار کرج در ابتدای این جلسه با تبریک به مناسب فرارسیدن سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل هسته گزینش گفت: هسته گزینش شهرداری کرج از آغاز فعالیت در این دستگاه تا کنون عملکرد بسیار مطلوب و چشمگیری داشته است و توانسته از سوی وزارت کشور بر اساس انجام وظایف در چارچوب مقررات و قوانین رتبه برتر را در میان هسته گزینش شهرداری کلانشهر در کشور بدست آورد.

علی ترکاشوند در ادامه سخنان خود به قدردانی استاندار البرز از شهرداری کرج به دلیل فعالیت های مطلوب این دستگاه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری البرز همزمان با هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: بر این اساس شهرداری ایران کوچک به عنوان غرفه برتر دستگاههای اجرایی استان انتخاب شده است.

ترکاشوند در بخشی دیگر از سخنان خود به دیدار با اعضای دبیرخانه دانشجویی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دبیرخانه مذکور برآنیم تا با کارگروه های تخصصی این دبیرخانه در حوزه های عمران، شهرسازی، زیباسازی و … جلسات متعددی را برگزار نماییم تا در اجرای پروژه های شهری کرج از توان جوانان و دانشجویان بهره مند شویم؛ توجه مدیران عامل سازمانها و مناطق ۱۲گانه این دستگاه به این مهم نیز از سوی شهردار کرج در دستور کار مدیران ذیربط قرار گرفت.

این مسئول ارشد شهری در ادامه از برگزاری جلسه ای با حضور معتمدین محلات کرج خبر داد و گفت: دیدار با معتمدین محلات شهر، دستاوردهای بسیار مثبتی برای ارائه خدمات این دستگاه به شهر و شهروندان بر اساس انعکاس نیازهای مردم دارد و مدیریت شهری کرج بر برگزاری اینگونه دیدارها تاکید دارد و از انتقادات سازنده معتمدین برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر استقبال می کند.

وی همچنین از اهمیت بالای پروژه جنگل کاری ۴۰۰ هکتاری باغستان به عنوان بزرگترین پروژه گردشگری و محیط زیستی استان البرز برای مدیری شهری کرج سخن گفت و یادآور شد: این پروژه با همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در کمترین زمان ممکن در حال اجرایی شدن می باشد که ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای احداث آن تخصیص داده شده است که امید می رود تا پایان اسفند ماه سال جاری کاشت درختان در آن به پایان برسد.

 

منبع: رویتر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان