//
کدخبر: ۵۸۷۶۸ //
تا دو سال آینده:

تمام خانوارهای دومعلول صاحب خانه می‌شوند

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بر اساس تفاهم‌نامه پنج‌گانه قرار است تا دو سال آینده ۱۱ هزار خانوار دارای دو فرد معلول و بیشتر صاحب خانه شوند.

 تمام خانوارهای دومعلول صاحب خانه می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا سهرابی  اظهار کرد: طی تفاهمی که بین پنج دستگاه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی، وزارت راه و شهرسازی و خیرین مسکن ساز وابسته به بنیاد مسکن شکل گرفته قرار است بیش از ۱۱ هزار مسکن برای خانوارهای دو معلول و بیشتر ساخته شود که ازاین تعداد ۳۶۱۶  واحد روستایی و مابقی شهری است.

 

وی افزود: برای متقاضیان شهری ۳۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود و سازمان بهزیستی زمین را به صورت رایگان تامین می‌کند. مابقی دستگاه‌ها هم کمک بلاعوض و تسهیلات را تامین خواهند کرد.

 

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب  اسلامی با بیان این‌که به خانواده‌های دارای دو فرد معلول روستایی نیز ۱۸ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود گفت: تسهیلات مسکن روستایی نیز که در اختیار بنیاد مسکن است به این خانواده‌ها پرداخت می‌شود. هم‌چنین در نقاطی که زمین رایگان در روستاها در اختیار بنیاد مسکن است به این خانواده‌ها اختصاص می‌یابد و مردم خودشان خانه‌ها را می‌سازند.

 

به گفته سهرابی، از مجموع ۳۶۱۶ واحد روستایی که شروع به کار کرده‌اند، حدود ۱۱۰۰ واحد به بهره‌برداری رسیده و ۱۶۰۰ واحد در مرحله نازک‌کاری قرار دارد. در دستور کار گذاشته‌ایم که این ۱۶۰۰ واحد را تا پایان سال آینده تکمیل و واگذار کنیم.

 

وی تاکید کرد: در بخش شهری هم حدود ۸۰۰ واحد افتتاح شده و طبق برنامه تا دو سال آینده مابقی واحدها تکمیل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان