//
کدخبر: ۵۵۲۸۷ //
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور خبر داد

امکان استقرار ایستگاه‌های سیار ثبت‌نام کارت ملی هوشمند درادارات و دانشگاه‌ها

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از آمادگی ثبت احوال برای رایزنی با دستگاه‌ها، ادارت و... برای استقرار ایستگاه های سیار ثبت نام و تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند در ادارات و دانشگاه‌هاخبر داد.

امکان استقرار ایستگاه‌های سیار ثبت‌نام کارت ملی هوشمند درادارات و دانشگاه‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

سیف‌الله ابوترابی در این باره اظهار کرد: قصد داریم تا آخر آبان بنا بر استقبال مردم در مراکز جمعیتی نظیر دانشگاه‌ها،ادارات و ...ایستگاه‌های سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند قرار دهیم  تا از این طریق ترافیک را کم و از تردد درون شهری بکاهیم.

 

وی ادامه داد: برای مردم در روستاهای دور افتاده و در جاهایی که امکان ایستگاه‌های مخابراتی نیست هم می‌توانیم با سیم کارت‌های همراه اول و رایتل و...خدماتی ارائه دهیم و سازمان ثبت احوال تمام تمهیدات لازم برای این کار را پیش بینی کرده است. همچنین هر هفته جلسه شورای راهبردی کارت هوشمند را برگزار کرده و تمام مشکلات و نقدهای مردم بررسی می‌شود.

 

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در ادامه با تأکید بر اینکه از انتقادات مردم استقبال می‌کنیم چون می دانیم که نقد آنها دوستانه است،  اضافه کرد: در حقیقت در ثبت احوال هرچه ارتباطمان را با مردم بیشتر کردیم نتیجه بهتری حاصل می‌شود.همچنین سایت ارتباط مستقیم با ریاست را نیز قرار داده‌ایم و هر روز صبح سوالاتی از آن استخراج می کنیم و در همین راستا و به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان نیز کارگروهی تشکیل شده است.

 

ابوترابی تصریح کرد: دستگاه‌ها می‌توانند طی نامه رسمی برای ثبت‌نام گروهی کارت ملی هوشمند کارکنانشان برای استقرار ایستگاه‌های سیار درخواست کنند و ما نیز این ایستگاه‌ها را برای آنها می‌فرستیم.  در استان‌ها نیز شرایط به همین صورت است. البته از طرفی با سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است که آنها هم بتوانند برای ثبت نام مددجویات تحت پوشش خود از این ایستگاه‌های سیار بهره‌مند شوند.

 

 وی در پایان صحبت‌هایش گفت:برای تمامی افراد جامعه خصوصا روستاییانی که دارای مشکل برای تردد هستند  هم جهت سهولت در ثبت‌نام کارت ملی هوشمند با پست هماهنگ شده است یعنی ثبت نام در محل سکونت انجام، فایل تحویل ثبت احوال داده شده و در نهایت کارت صادر شده در منزلشان تحویل داده می شود که این طرح در ۱۱ استان به صورت آزمایشی اجرا شده و قرار است تا پایان آبان در کل استان‌های کشور اجرایی شود وایستگاه‌های سیار توسعه داده شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان