//
کدخبر: ۵۴۵۱۸ //
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد :

خدمات امدادی به هزار شهروند/عملیات تخلیه آب ازخانه‌های روستایی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت امدادرسانی به افراد گرفتار در سیل را تشریح کرد.

خدمات امدادی به هزار شهروند/عملیات تخلیه آب ازخانه‌های روستایی
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی سلیمی گفت: از روز دوشنبه ۱۰ مهرماه شاهد بارش شدید باران در برخی از نقاط کشور بودیم و همین موضوع نیز سبب سیل و آبگرفتگی معابر در بعضی از شهرهای کشور شده است.

 

وی افزود: بیشترین حجم سیلاب‌ها در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل گزارش شد و در برخی از مناطق روستایی این سه استان وضعیت سیلاب وخیم گزارش می‌شد.

 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ارائه آماری از امداد رسانی‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر اظهارکرد: نیروهای هلال احمر در ۳ استان سیل زده به بیش از یک هزار نفر خدمات امدادی ارائه کرده اند.

 

سلیمی با اشاره به ادامه امدادرسانی‌ها در برخی از مناطق استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل خاطرنشان کرد: امدادرسانی‌های نیروهای هلال احمر در برخی از شهرها از قبیل: انزلی، رودسر، تنکابن، آستارا، املش، لاهیجان، صومعه سرا، رامسر، تالش، لنگرود، پارس آباد و بیله سوار ادامه دارد.

 

وی از ورود سیل به خانه‌های روستایی استان‌های سیل زده خبرداد و اظهارکرد: به دلیل ورود سیل به برخی از خانه‌های روستایی، امدادگران کار تخلیه آب از خانه‌ها را در دستور کار قرار داده و در ۱۹۶ واحد مسکونی، عملیات تخلیه آب را انجام داده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان