//
کدخبر: ۵۳۶۵۹ //
سرپرست سازمان اورژانس کشور عنوان کرد؛

خدمت رسانی ۱۴ هزار نیروی اورژانس وآماده باش ۳۳ بالگرد در تاسوعا وعاشورا

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا 14 هزار نیروی اورژانس در حالت آماده باش هستند، گفت: 33 بالگرد در کل کشور مراسم تاسوعا و عاشورا را پوشش می دهند.

خدمت رسانی 14 هزار نیروی اورژانس وآماده باش 33 بالگرد در تاسوعا وعاشورا
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به تمهیدات ویژه اورژانس برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: سازمان اورژانس کشور به منظور پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا 14 هزار نیرو را در سراسر کشور بسیج کرده است که خدمات مطلوب و در خور شانی به مردم و نیازمندان فوریت های پزشکی ارایه شود.

 

وی با بیان اینکه در تهران نیز 164 پایگاه اورژانس در حالت آماده‌باش کامل هستند، افزود: یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در تهران نیز با شعاع عملیاتی 150 کیلومتر طی دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده‌باش است.

 

** آماده باش 4 هزار و 600 آمبولانس و 230 موتورلانس در کل کشور

 

سرپرست سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: در 33 پایگاه اورژانس هوایی در سراسر کشور نیز 33 بالگرد امدادی برای پوشش دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در حالت آماده باش هستند.

 

وی گفت: در سراسر کشور چهار هزار و 600 آمبولانس و 230 موتور لانس نیز برای روزهای تاسوعا و عاشورا در حالت آماده باش هستند.

 

کولیوند عنوان کرد: همچنین از این تعداد موتورلانس 200 دستگاه در تهران و 30 دستگاه در شهرستان های تهران خدمت دهی می کنند.

 

سرپرست سازمان اورژانس کشور ابراز داشت: از شهروندان و هموطنان عزیز می خواهیم که در زمان ماموریت های پرسنل خدوم اورژانس همکاری ویژه ای برای بازگشایی مسیرهای تردد داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ای با شماره 115 مرکز اورژانس تماس بگیرند.

 

کولیوند تصریح کرد: بالابردن توانایی کارکنان و پرسنل اورژانس یکی از اولویت های ما بوده است که تاسوعا و عاشورای امسال دو هزار نیرو به تعداد پرسنل اورژانسی برای خدمت دهی در این دو روز نسبت به سال گذشته اضافه شده است.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم که مردم ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را بدون وقوع حادثه سپری کنند؛ در عین حال نیروهای اورژانس نیز در کمال دقت و هوشیاری آماده خدمت دهی و انجام ماموریت های ویژه این ایام هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان