//
کدخبر: ۴۹۸۱۸ //

شهردار تهران: در انتصاب مدیران اسیر لابی گری و رودربایستی ها نمی شوم

تهران – فرتاک نیوز – شهردار تهران تاکید دارد که در انتصاب مدیران شهرداری توصیه و لابی پذیر نیست و اسیر رودربایستی ها نمی شود زیرا برای او فقط منافع شهر و خدمت به شهروندان ملاک است.

شهردار تهران: در انتصاب مدیران  اسیر  لابی گری و  رودربایستی ها نمی شوم

به گزارش خبرنگار فرتاک نیوز از صحن علنی شورای شهر تهران، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در پنجمین نشست شورای اسلامی تهران، ری و تجریش اظهار کرد: در پیشگاه خداوند و وجدان خودم سوگند یاد می کنم که همه توان و وقت خود را برای خدمت به مصالح نظام جمهوری اسلامی، منافع شهر تهران و شهروندان اختصاص دهم و امیدوارم که بر این تعهد و سوگندی که یاد کردم تا انتها پایبند باشم.

 

وی افزود: از هشت روز پیش کارم را در شهرداری شروع کردم و تلاشم این بود که با برنامه های قبلی و تازه شهرداری آشنا شوم و کارهای اجرایی شهرداری را طراحی کرده و با مدیران و کارکنان شهرداری و شهرداران مناطق هم جلساتی برگزار کردم.

 

نجفی گفت: با توجه به اینکه تا چندین روز آینده باید به استقبال مهر و بازگشایی مدارس برویم، از این رو برنامه های شهرداری برای بازگشایی مدارس و نیز امور حمل و نقل و ترافیک زمان بازگشایی مدارس را در دستور کار قرار دهیم و در این خصوص جلسات و تصمیم گیری هایی نیز داشته ایم و فردا نیز با وزیر آموزش و پرورش  برای تسهیل در زمان بازگشایی مدارس نیز نشستی خواهیم داشت.

 

** سال سخت مالی و انتصاب ها بر مبنای شایسته سالاری

شهردار تهران ادامه داد: امسال از نظر مالی سال سختی برای شهرداری تهران خواهد بود و بخشی از درآمدهای شهرداری محقق نخواهد شد اما باید کاری کنیم که تا پایان سال از حیث درآمدها بخصوص درآمدهای نقدی مشکلی نداشته باشیم.

 

به گفته او، جلسات زیادی برای انتخاب همکاران جدید داشته ایم و کار بسیار سختی با توجه به اینکه رزومه افراد شایسته و پرشماری را دریافت کرده ایم، داریم و امروز هم سعی می کنم که چهار تن از معاونینم در شهرداری تهران را معرفی کنم.

 

نجفی گفت: در انتخاب مدیران جز منافع شهر و توجه به شایستگی ها، هیچ معیار دیگری را در نظر نخواهم گرفت گرچه ممکن است این رویه باعث گله مندی برخی دوستانی باشد که از قبل انتظاراتی را در ذهن خود داشتند.

 

وی گفت: متاسفانه برخی از دوستان من با برخی افراد در جاهایی برای مناصب شهرداری صحبت هایی کرده اند اما باید اعلام کنم که هیچ فردی از جانب بنده حق ندارد برای مسئولیت های شهرداری با کسی صحبت کند؛ لابی گری را بر نمی تابم و درگیر رودربایستی ها نخواهم شد اما برای مشورت همیشه آمادگی دارم و هر حرف حقی را خواهم پذیرفت.

 

نجفی از شهروندان خواست که او را در اجرای برنامه ها همراهی کنند و افزود: از شورای اسلامی شهر تهران و نیز مجموعه بزرگ مدیران و کارکنان شهرداری تهران هم می خواهم در برنامه ریزی ها و اجرای برنامه ها شهرداری را همراهی کنند.

 

شهردار تهران در پایان سخنان خود متن سوگند را قرائت کرد و در صحن شورای اسلامی شهر سوگند یاد کرد که حز خدمت صادقانه و مردم و شهر تهران و قدم برداشتن در راستای منافع و مصالح نظام جمهوری اسلامی، اقدام دیگری نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان