//
کدخبر: ۴۸۵۲۷ //

قالیباف رسما بار و بندیلش را جمع کرد!

محمد باقر قالیباف بار و بندیلش را جمع کرد و از بهشت به نیاوران رفت تا حالا عنوانش شهردار "سابق" باشد.

 قالیباف رسما بار و بندیلش را جمع کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ۱۲ سال گذشت از روزی که قالیباف پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری نهم از طرف شورای اصولگرای شهر تهران جایگزین محمود احمدی نژاد در شهرداری تهران شود.
 

سردار، دکتر، خلبان و شهردار، اینها القابی بودند که در ۱۲ سال گذشته به بهانه های مختلف روی شانه های محمد باقر قالیباف نشستند، او هر روز که از عملکردش می گذشت این عناوین را بیشتر می شنید و با آنها بیشتر اخت می گرفت.
 

حالا بعد از ۱۲ سال، قالیباف هم به جمع مدیران "سابق" اضافه شده، مردی که طولانی ترین زمان شهرداری تهران را به عهده داشته امروز با کلی عملکرد خوب و بد ساختمان بهشت را ترک و به ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام در نیاوران نقل مکان می کند.
 

قالیباف حتما در ۱۲ سال گذشته اقدامات خوب و موثری داشته و قطعا اشتباهات بزرگ و فراموش نشدنی هم در کارنامه اش ثبت شده است، این طبیعت ۱۲ سال مدیریت در شهری مثل تهران است که در کنار کارهای بزرگ، اشتباهات بزرگ هم رقم می خورد اما اینکه عده ای او را سیاه سیاه، و عده ای دیگر هم سفید سفید ببینند نه تنها درست نیست بلکه از منطق و انصاف دور است.
 

برای بررسی واقعی عملکرد قالیباف باید منتطر گزارش های رسمی و مستند و مستدل بعد از قالیباف بود تا نمره او مشخص شود اما آنچه که مشخص است قالیباف ۱۲ سال مدیر شهر تهران بوده و با وجود انتقادات نسبت به برخی روش هایش باید احترام او حفظ شود تا مدیران بعدی از حضور در مدیریت نترسند.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان