//
کدخبر: ۴۵۹۱۴ //

ساماندهی دستفروشان به صورت قطعی امکان پذیر نیست

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهرانبا اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی دستفروشان پایانه های حمل و نقل عمومی شهر تهران، اظهار داشت: دستفروشان را نمی‌توانیم به صورت قطعی ساماندهی کنیم.

 ساماندهی دستفروشان به صورت قطعی امکان پذیر نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل دوستی با بیان اینکه پدیده سد معبر و دستفروش ها امروز و دیروز خلق نشده است، افزود: از زمانی که کلانشهرها و شهرها خلق شده اند ما با این پدیده مواجه هستیم.

 

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمی توانیم با این پدیده به صورت قهری برخورد کنیم، به همین منظور باید ساماندهی دستفروشان را با یک برنامه ریزی دقیق در دستور کار خود قرار دهیم.

 

دوستی به اقداماتی که سال گذشته در خصوص دستفروشان شهر انجام شده اشاره کرد و گفت: باید محله هایی را که افراد دستفروش در آن حضور دارند، ساماندهی کنیم و افراد را به روز بازارها و شب بازارها منتقل کنیم.

 

وی ادامه داد: معتقدم این افراد هم باید منبع درآمدی داشته باشند تا بتوانند زندگیشان را تامین کنند.

 

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بدون برنامه دستفروشان را از محله هایی که در آن حضور دارند، خارج کنیم منجر به درگیری می شود.

 

دوستی افزود: پدیده دستفروشی، پدیده ای نیست که در یک نقطه خشک شود، به همین منظور هم باید به دنبال اشتغالزایی در شهر باشیم تا این مشکل حل شود.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان