//
کدخبر: ۴۵۲۱۲۰ //
‍ رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

سرویس دهی رایگان سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در شب‌های قدر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خدمات رسانی ۲۵ دستگاه اتوبوس در لیالی قدر از مقابل مسجد جامع به سمت نقاط مختلف شهر خبر داد.

سرویس دهی رایگان سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در شب‌های قدر
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا دوستی اظهار کرد: سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری با برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی لازم در حوزه مدیریت شهری، در شب‌های قدر با آماده باش ۲۵ دستگاه اتوبوس از مقابل مسجد جامع به سمت شهرکهای مختلف کرمانشاه به نمازگزاران خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: از نظر خدمات‌‌رسانی در شب‌‌های قدر هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان می‌توانند با آرامش و امنیت کامل در مراسم شب قدر شرکت کنند که این سرویس دهی تا پایان لیالی قدر در سطح شهر کرمانشاه تداوم دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه ادامه داد: ناوگان سازمان بعد از پایان مراسم، سرویس دهی شهروندان را به ۶۵ نقطه شهر کرمانشاه از طریق ۲۰ مسیر انجام خواهد داد.

دوستی افزود: کلیه تمهیدات برای برگشت شهروندان پیش بینی شده و نیروهای ستادی و اجرایی سازمان با آماده باش کامل در سطح شهر بر عملکرد ناوگان نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود که در شب‌های قدر و پس از پایان مراسم از سرویس‌های این سازمان برای رسیدن به خانه‌های خود استفاده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان