//
کدخبر: ۴۵۲۰۸۱ //

ترافیک سنگین در آزاد راه تهران شمال

رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در مسیر جنوب به شمال، جاده چالوس حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و هم‌چنین در مسیر شمال به جنوب این محور حدفاصل ماسال تا طویر و هزارچم تا سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در آزاد راه تهران شمال
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفت‎وگویی افزود: هم اکنون محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شامل حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزاد راه نیز سنگین است.

جهانتاب خاطرنشان کرد: در محورهای هراز و فیروزکوه تردد خودروها به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی از اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تعطیلات نوروزی امسال از ۲۷ اسفندماه ماه پارسال تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ با هدف تسهیل در تردد خودرویی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در محورهای ارتباطی مازندران خبر داد.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی لازم در ارتباط با نحوه اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی به طور مستمر انجام شده است.

این مسئول افزود: رانندگان وسیله نقلیه علاوه بر مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهانتاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد.

وی گفت: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان