//
کدخبر: ۴۴۳۳۹۱ //
با همکاری کانون استان و آکادمی بین‌المللی ویرا رقم خورد؛

افتتاح هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز در کرمانشاه

با همکاری کانون استان و آکادمی بین‌المللی ویرا، افتتاح هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در کرمانشاه رقم خورد.


افتتاح هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

با همکاری کانون استان و آکادمی بین‌المللی ویرا، افتتاح هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در کرمانشاه رقم خورد.

محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تبریک ایام و خیرمقدم به حاضرین بیان داشت: همانطور که  رسول اکرم (ص)  فرمودند: «أنَا مَدینَهُ العِلمِ وعَلِیٌّ بابُها، فَمَن أرادَ العِلمَ فَلیَأتِ البابَ»؛ من شهر دانشم و علی، دروازه آن است. آن که دانش می خواهد، باید از این دروازه در آید. علم و دانش نیز از اهمیت ویژه‌ای در دین مبین اسلام برخوردار است و هر کس که از دانش برخوردار باشد از روشنی و آگاهی فیض می‌برد.

وی افزود: شما عزیزان امروز در اینجا هستید تا نشان دهید با علم و بصیرت و آگاهی در صحنه‌ی آزمون حضور  میابید تا با گام‌های خود پیش به سوی آینده‌ای روشن قدم بردارید و آتیه‌سازان این سرزمین باشید و با بینشی که دارید می‌توانید اتفاقات بسیار خوبی را در راه سازندگی این مرز و بوم رقم بزنید.

زنجانی با اشاره به فرآیندهای انجام گرفته در برپایی چنین المپیادی گفت: اهتمام مدیر موسسه‌ی ویرا قابل تقدیر است که به همراه مجموعه‌ی خود بیش از سه ماه است که در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها در جهت راه‌اندازی چنین اتفاق بزرگی است و این ستودنی‌است، مجموعه‌ی کانون استان نیز این را سعی داشته‌ تا با هم‌افزایی و تعامل و به‌کارگیری امکانات و ظرفیت‌ها در برگزاری چنین المپیاد بزرگی موثر واقع شود و با توجه به سرفصل فعالیت‌های کانون حامی و مجری اقداماتی باشد که در زمینه‌ی علم و پرورش استعدادهای علمی و شناخت و عرضه‌ی آن به جامعه گام‌های بزرگی را بردارد.

در ادامه عادلی مدیر موسسه‌ی ویرا ضمن تبیین این المپیاد گفت: این اتفاق امسال که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه رقم خورده جهت به‌وجود آوردن شرایطی‌است تا مخاطبان بتوانند توان علمی خود را عرضه و آن را پرورش دهند و از نظر ما تمامی شما عزیزان قهرمان و برنده‌اید چون جسارت حضور در یک المپیاد کشوری مهم را دارید و ترسی از رقابت نداشتید که این بسیار ارزشمند است و امیدواریم خاطره‌ای خوب از این رقابت سالم در ذهن شما ماندگار شود.

گفتنی‌است؛ پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ با حضور ۴۰۰ دانش آموز از سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد،آکادمی بین‌المللی ویرا با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزارکننده‌ی این رقابت‌ها هستند. این المپیاد در هفت‌ رشته‌ی ریاضیات، چرتکه، محاسبات، الکترونیک و برنامه‌نویسی در روز پنجم و رشته‌های رباتیک و زبان انگلیسی در روز ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود؛ همچنین در روز ۲۲ بهمن‌ماه مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار می‌گردد و بیش از دویست میلیون تومان به برگزیدگان جوایز اهدا خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان